Maxtor geeft 'awaiting receipt' als RMA status

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb vorige week een quantum fireball cx naar Maxtor opgestuurd die volgens de site nog in de garantie viel.
ik heb alles keurig volgens de regels gedaan, keurig verpakt etc.

op de site werd aangeraden om het pakje met ontvangstbewijs te versturen, maar dit kostte dubbele porto (11 euro ipv 5,5 ofzo) en aangezien het niet per se hoefde heb ik dat niet gedaan.

nu geeft de site als rma status : awaiting receipt. dat betekend volgens mij dat ze op een ontvangstbewijs wachten. weet iemand of ik actie moet ondernemen of zijn ze zelf zo slim dat het goed komt?

Verwijderd

volgens mij is het gewoon dat ze je hdd nog niet ontvangen hebben... want waarom zouden zij een ontvangstbewijs moeten krijgen??

of zou het zo zijn dat ze intussen al een nieuwe naar jou gestuurd hebben en jij daar nog voor moet tekenen ofzo???
zou wel snelle afhandeling zijn binnen een week :)

• smvs
  • Niet online
ik heb nog geen nieuwe gehad. (waarbij ik uiteraard hoop op een mooie 20 gig)

ik hoop wel dat hij aangekomen is anders heeft de ptt mij genaaid en had ik beter wel een ontvangstbewijs erbij kunnen doen.

Verwijderd

letterlijk vertaald is het inderdaad een ontvangstbewijs waar ze op wachten...

ik zou ze een mailtje sturen en vragen hoe dat zit

Verwijderd

Ik denk dat ze die hun db nog niet geupdate hebben, ik heb 14 januari een hd naar ze gestuurd, ook volgens de beschrijving, zelfs via tnt gestuurd (€34.02 :() zodat ik hem kon traceren via internet. Dit krijg ik van TNT
16 Jan 2002 10:28 Dublin Delivered
16 Jan 2002 10:27 Liege Euro Hub Consignment received at transit point
16 Jan 2002 08:28 Dublin Out for delivery
16 Jan 2002 07:30 Dublin Out for delivery
16 Jan 2002 07:20 Dublin Import received
16 Jan 2002 01:40 Liege Euro Hub Consignment passed through transit point
en als ik mijn RMA status bekijk zie ik
Awaiting receipt of the returned drive.
Je kan nog ff geduld hebben en anders gewoon ff mailen naar ze, ik wacht het gewoon nog ff rustig af. Als ik volgende week nog niets gehoord heb, mail ik wel met ze.

edit:

Post nummer 200

• smvs
  • Niet online
nou ja als het niet lukt kan ik altijd nog een mooie dreigbrief in het engels schrijven, kan ik die gelijk gebruiken voor mijn brief schrijven examen engels.
Pagina: 1