Toon posts:

Link exchange

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus een link exchange script aan het maken met aardig wat opties. Maar nu zit ik dus te denken aan een anti cheat fuctie. Zoals dat er niet geteld word als ie in een automatische popup staat. Hoe kan ik dat aanpakken.

En dan nog wat ik zat ook met het probleem ik wil hem bijv. om 12.00 s'nachts reseten maar hoe pak ik dat aan. Ik heb wel van een Cron Job gehoord. Maar dat schijnt alleen maar te werken met linux servers. En aangezien ik dit script ter download wil aangaan bieden weet ik natuurlijk niet of iedereen op een linux server draaid. Heeft iemand hier nog een mooi idee voor.

Alvast bedankt.

Mzzl :)

Verwijderd

Op Windows Systemen kan je hiervoor gewoon Task manager gebruiken. En cronjobs kun je niet via PHP aanzetten dus het maakt helemaal niet uit, hier moeten ze zelf voor zorgen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb jij nog een ander goed idee om het zooitje te kunnen reset dus eigenlijk de ip adressen eruit gooien van de mensen die die dag allemaal hebben geklikt.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand met een goed idee?

Verwijderd

Topicstarter
Zo he ik had toch wel wat meer verwacht dan geen antwoord. Nou ja.

Verwijderd

Mij lijkt het dat de meeste mensen die PHP hebben en het profesioneel voor een web-site draaien (dus niet om te testen) meestal wel op linux werken. De windows servers gebruiken meer ASP denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Maar kan jij een beetje uitleggen hoe dat werkt een cron job. Want het moet wel egbruiks vriendlijk zijn voor iedereen. Aangezien het script aangeboden wordt.
Pagina: 1