Damn, ik heb dus nu een probleem 
Ik heb de search al gebruikt, maar voordat ik me mobo ga inleveren, misschien ff kijken of er nog andere oplossingen zijn.
Hoe kwam het?
Ik had even me cdrom speler verwisseld, even eruit, andere pc in, en weer teruggezet(ondertussen niet aan gehad).
ik zet hem aan, blijft ie hangen bij "Building Dmi Pool."
En dat zie je dus, net voordat ie van hd, cdrom, floppy gaat booten.
En nu?
En ik kan dus nergens meer van opstarten
Clear Bios jumpertje gedaan, helpt niet.
Me D-Leds geven 4x groen aan, dus die 4knapen vertrouw ik niet meer
Vage is wel, dat ie zegt dat er geheugen in 3 dim banken zitten, ipv van dat er maar 2 bezet zijn
Ook vaag is, dat die cdrom speler die eruit is geweest, tegen de dimm-bankjes aandrukt (kast = te klein ).
Dus wat wil je?
Wie o wie kan mij helpen
Ik heb de nieuwste bios, en hij heeft het verder altijd gedaan, en hij is altijd zo lief voor me geweest
Specs?
Dis verry klote, voor spec, zie mijn sig.[server ligt eruit, daarom snelle post]
MSI K7T Turbo
AMD Duron 850
Aopen HX45
1x256dimm PC133 Noname
1x128dimm PC133 Noname
Seagate 20gb
Maxtor 30gb
Hercules Geforce2 MX
UTFS?
ik heb hetzelfde probleem, als manneke hiero:
Op google gevond
Ik heb de search al gebruikt, maar voordat ik me mobo ga inleveren, misschien ff kijken of er nog andere oplossingen zijn.
Ik had even me cdrom speler verwisseld, even eruit, andere pc in, en weer teruggezet(ondertussen niet aan gehad).
ik zet hem aan, blijft ie hangen bij "Building Dmi Pool."
En dat zie je dus, net voordat ie van hd, cdrom, floppy gaat booten.
En ik kan dus nergens meer van opstarten
Clear Bios jumpertje gedaan, helpt niet.
Me D-Leds geven 4x groen aan, dus die 4knapen vertrouw ik niet meer
Vage is wel, dat ie zegt dat er geheugen in 3 dim banken zitten, ipv van dat er maar 2 bezet zijn
Ook vaag is, dat die cdrom speler die eruit is geweest, tegen de dimm-bankjes aandrukt (kast = te klein ).
Wie o wie kan mij helpen
Ik heb de nieuwste bios, en hij heeft het verder altijd gedaan, en hij is altijd zo lief voor me geweest
Dis verry klote, voor spec, zie mijn sig.[server ligt eruit, daarom snelle post]
MSI K7T Turbo
AMD Duron 850
Aopen HX45
1x256dimm PC133 Noname
1x128dimm PC133 Noname
Seagate 20gb
Maxtor 30gb
Hercules Geforce2 MX
ik heb hetzelfde probleem, als manneke hiero:
Op google gevond