Toon posts:

[Redhat 7.2] Couldn't load image

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik probeer al een tijdje redhat op mijn werkpaart te zetten, versie 7.1 is geen probleem maar als ik 7.2 van de cd installeer (na alle hdd's gewist te hebben) verloopt de hele installatie vlekkeloos tot hij begint aan de "post-install" dan krijg ik een "unexpected error" en blijkt hij 2 anaconda libs niet op de cd te kunnen vinden, ik heb de cd's al 3x opnieuw gedownload en gefikt (en er is nix mis met mijn fikker/adsl verbinding)

dus ik denk, installeer maar via ftp. dus ik die bootflop erin duwen, alles gaat netjes hij download eerste image en daar komt ie al: could'nt load image in memory (of iets van die aart ben het al weer beetje vergeten) als ik van dezelfde ftp met de bootflop van 7.2 redhat 7.1 installeer lukt het wel :?

edit: bootflop gemaakt in mandrake 8.1 van de officieele redhat 7.2 netbootflopimage (:P) met dd

:)

Verwijderd

Topicstarter
gelijk nog een vraag: waar vind ik een lijst met software die standaart bij slack zit?

Verwijderd

Wel eens op www.slackware.org gekeken :?
Nogmaals, een beetje zelfinitiatief kan geen kwaad. GoT is niet een vraag maar raak voor een knaak forum.

Wat je eerste probleem betreft, zonder precieze foutmelding valt er weinig zinnnigs te zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 19:41 schreef nelske het volgende:
Wel eens op www.slackware.org gekeken :?
Nogmaals, een beetje zelfinitiatief kan geen kwaad. GoT is niet een vraag maar raak voor een knaak forum.

Wat je eerste probleem betreft, zonder precieze foutmelding valt er weinig zinnnigs te zeggen.
ja dat heb ik gedaan, je krijgt maar een erg kleine lijst (of zit er maar zo weinig bij) ik heb de iso's ook al en zal dalijk op mijn servertje gaan installen dus k zie wel :D

edit: de fout was dat er een fout in mijn bootflop zat :D, de diskette dus maar ik zit nu in redhat 7.2 :)