SVCD speelt niet af op pc...

Pagina: 1
Acties:

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 16:05
ik heb een DIVX naar SVCD omgezet, om hem zo in dvd speler (die ik morgen ophaal *D) te kunnen bekijken.
alleen het vage is dat hij hem op m'n pc niet afspeelt...
niet in Media Player + SVCD codec (terwijl SVCD videoclips wel afspelen...) en niet in Cyberlinks' Power DVD...

iemand dit ook gehad :?

• Arnold
iemand anders dan een programma om ook svcd's mee af te spelen :?

Verwijderd

God, is met 1 D, ook in het engels...

• Arnold
Op vrijdag 18 januari 2002 19:07 schreef _Trinity_ het volgende:
God, is met 1 D, ook in het engels...
ja maar de plaat van Marco V heet GODD (met 2 d's dus...)
en daar is dit het "vocal stukje" van :)

Verwijderd

Ahha... misschien moet je er dan voor de duidelijk bijzetten dat het een citaat is en van wie het citaat afkomstig is? :o

• Arnold
Op vrijdag 18 januari 2002 19:22 schreef _Trinity_ het volgende:
Ahha... misschien moet je er dan voor de duidelijk bijzetten dat het een citaat is en van wie het citaat afkomstig is? :o
lekker off-topic dit :(
maar goed.. jij je zin :D

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-08 13:04
ik heb het ook wel eens dat de file te groot is voor mediaplayer om hem te trekken.
Beste oplossing is gewoon ff Powerdvd ergens te graaien Die is ook beter dan windvd!

• Arnold
Op vrijdag 18 januari 2002 19:59 schreef menn0 het volgende:
ik heb het ook wel eens dat de file te groot is voor mediaplayer om hem te trekken.
Beste oplossing is gewoon ff Powerdvd ergens te graaien Die is ook beter dan windvd!
powerdvd geen een "foute codec" error.. erg vreemd...
maybe ff overnieuw rippen + fikken dan maar .. :{

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem, asusdvd geinstalleerd, is powerdvd. Dus toen deed ie het, alleen lijkt een beetje weinig bas in te zitten, waarschijnlijk doordat hij denkt dat ik meerdere speakers heb, had hetzelfde namelijk al een keer eerder. Hoe los ik dat op.

Die keer eerder was met Soldier Of Fortune en toen heb ik het opgelost met de autoeax van Soundblaster Live 1024, maar die manier werkt nu niet.

• rood
  • Laatst online: 24-11-2022

rood

BLaH die BLaH

die nieuwe powerdvd xp doet alles bij mij, alleen dus vcd afspelen als ik de .dat file selecteer, quickvcd vandaag gedowned op me werk en die werkt prima samen met realplayer... quickvcd is gratis btw te downloaden.

I used up all my sick days, so I'm calling in dead

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:36
waarmee convert jij die divx naar svcd?? lukt me niet.. ik gebruik tmpenc.. naar vcd lukt wel..

• Quartje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 22:30
dat SVCD-PowerDVD-probleem had ik ook. Uiteindelijk heb ik het opgelost. Wat bleek nou? Ik had de hardware acceleratie aanstaan in het control paneltje van PowerDVD. Die hebbik ff uitgevinkt, en hij deed het weer als een tiet! :) suc6

Verwijderd

ik gebruik windvd werkt als de beste met svcd'tjes
Pagina: 1