Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Niet mijn fout [belangrijk]

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Rmon heeft een topic geplaats: Windows 2000 gozocht met een warez request op mijn pc, ik lag tv te kijken en hij zat stieken de topic te plaatsen. Nu heb ik dus een slechte naam. Ff dat iedereen het weet. Maar hoe kan ik het eigelijk bewijzen ?

EDIT: hier dus:
[topic=384524/1/25]

Alvast hartelijk bedankt ;) !

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

jij pech :?

jij bent verantwoordelijk geloof ik....

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
idd, je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen account :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tenzij je Rmon zo vriendelijk is om onder zijn eigen account hier toe te geven dat hij het topic geplaatst heeft, kunnen wij niet zien dat jij het niet was.

Helaas valt dit onder de verantwoordelijkheid die je hebt voor je eigen account, laat het een les zijn als in "niet meer vergeten uit te loggen" :)

[forum=26] >> [forum=15]

Verwijderd

bemiddelaar@tweakers.net (geloof ik) als er consequenties uit voortkomen.. voor de rest zou ik 't naast me neerleggen als ik jou was. En idd uitloggen en de schuldige een been afknippen ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 17:28 schreef Negotiator het volgende:
Tenzij je Rmon zo vriendelijk is om onder zijn eigen account hier toe te geven dat hij het topic geplaatst heeft, kunnen wij niet zien dat jij het niet was.

Helaas valt dit onder de verantwoordelijkheid die je hebt voor je eigen account, laat het een les zijn als in "niet meer vergeten uit te loggen" :)

[forum=26] >> [forum=15]
??? Ik snap het eigelijk niet..
Kijk, niemand zit op mijn PC, niemand MAG op mijn pc get it? En ik zat dus halfdromend tv te kijken terwijl Rmon die topic zat te plaatsen (zie ik natuurlijk niet)..

Dus als jij je auto vergeet op slot te doen mag ik 'm jatten ?

• DR
  • Niet online

DR

Op vrijdag 18 januari 2002 17:33 schreef Amin het volgende:

[..]

??? Ik snap het eigelijk niet..
Kijk, niemand zit op mijn PC, niemand MAG op mijn pc get it? En ik zat dus halfdromend tv te kijken terwijl Rmon die topic zat te plaatsen (zie ik natuurlijk niet)..

nee maar als jij em niet op slot doet kun je wel verw8en dat er kans is dat er misbruik van wordt gemaakt.

• Buzzman
  • Niet online
Op vrijdag 18 januari 2002 17:33 schreef Amin het volgende:
Dan zal de verzekering ook maar weinig uitbetalen ;)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 12:18
Op vrijdag 18 januari 2002 17:35 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Dan zal de verzekering ook maar weinig uitbetalen ;)
tenzei je liegt :P

• DR
  • Niet online

DR

Op vrijdag 18 januari 2002 17:38 schreef Wesley het volgende:

[..]

tenzei je liegt :P
die gasten zijn niet stom ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 17:34 schreef DR het volgende:

[..]

nee maar als jij em niet op slot doet kun je wel verw8en dat er kans is dat er misbruik van wordt gemaakt.
Geen geflame graag btw.

Maar ik snap het denk ik niet meer, iedereen geeft mij ongelijk.
Als ik mijn deur niet goed genoeg op slot doe en iemand komt snacht me huis binnen en vermoord me maakt het niet uit, mijn fout.. ik had betere beveiliging moeten nemen..
right :) ?

• DR
  • Niet online

DR

Op vrijdag 18 januari 2002 17:43 schreef Amin het volgende:

[..]

Geen geflame graag btw.

Als ik mijn deur niet goed genoeg op slot doe en iemand komt snacht me huis binnen en vermoord me maakt het niet uit, mijn fout.. ik had betere beveiliging moeten nemen..
iets uit verband trekken kan natuurlijk ook :{

• Buzzman
  • Niet online

[..]

Geen geflame graag btw.
Waar zie jij geflame :?
zullen we het eens anders stellen.. bewijs maar eens dat je het zelf niet was.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

[..]

Geen geflame graag btw.

De moordenaar is altijd fout, in dit geval dus die pipo achter je PC.

Maar als jij je deur open laat staan terwijl je in ToraBora woont en altijd met een zak goud loopt te slapen, dan is er minstens sprake van laakbaar gedrag.

Ofwel, het is niet 'ons' probleem dat jij je PC per ongeluk laat misbruiken en 'jij' bent wel de verantwoordelijke persoon. Verantwoordelijkheid ligt dus bij jou, maar de redelijkheid zegt dat je er waarschijnlijk niet al te druk over moet maken. Pas in het geval van herhaling, dan pas......

Raad je zowiezo een goed gesprek met die voormalige vriend aan, want normaal... |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 17:45 schreef Buzzman het volgende:

[..]

[..]

zullen we het eens anders stellen.. bewijs maar eens dat je het zelf niet was.
Misschien moet een admin Rmon maar eens mailen/msn'en...
Dus jullie denken nog dat ik lieg ook ??? Weet je wat.. laat dan maar..geef me maar een vette ipban ofzow, jezus...
Op vrijdag 18 januari 2002 17:45 schreef Buzzman het volgende:

Nergens, wou het alleen niet beginnen.. Maar nu jullie denken dat ik dat bij een vriend doe en jullie mijn niet geloven, ik ben me machinegun al aan het laden :) :P! (niet flamen hoor, geintje)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op vrijdag 18 januari 2002 17:51 schreef Amin het volgende:
Dus jullie denken nog dat ik lieg ook ??? Weet je wat.. laat dan maar..geef me maar een vette ipban ofzow, jezus...
Iets zegt me dat uit-hun-verband-gerukte-quotes niet altijd als geintje opgevat hoeven te worden.

• Buzzman
  • Niet online
uit de faq:
De gebruiker is ten alle tijden verantwoordelijk voor berichten en/of topics gepost middels zijn/haar account. De gebruiker dient zorgvuldig met de aan hem/haar ter hand gestelde userID en password combinatie om te gaan. De gebruiker is volledig en hoofdelijk aansprakelijk voor alle schade aan tweakers.net/GoT die voortvloeit uit het gebruik van de account van gebruiker.
Staat er duidelijk in ;)

• DR
  • Niet online

DR

[..]

[..]
nee. hij heeft op jouw computer, onder jouw account gepost. dat zeg jij. Hoe willen wij achterhalen of jij de waarheid spreekt :? voorhetelfde geldt wil je em gewoon glashard naaien.
Nergens, wou het alleen niet beginnen.. Maar nu jullie denken dat ik dat bij een vriend doe en jullie mijn niet geloven, ik ben me machinegun al aan het laden :) :P! (niet flamen hoor, geintje)
haha :?

laat Rmon maar zelf zeggen dat ie et was :o

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

[..]

Anders ga je even de zaken om zitten draaien en zitten overdrijven. Je hebt een WAARSCHUWING. Geen IP ban |:(

En verder heeft die gast (zogenaamde vriend?) jouw acount opzettelijk zitten misbruiken, ga tegen HEM zeuren en laat HEM eerlijk toegeven dat-ie het gedaan heeft.

Je hebt nu in ieder geval geleerd dat je uit moet loggen als hij in de buurt is. Dat ligt meer aan hem dan aan ons...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ja okey! Jullie hebben gelijk! Ik ben dom geweest, ik was fout!
Ban me maar ! Jezus.. waarom zouden we dom doen ?

Ik was ooit zo dom om het bij Rmon te doen (hij ging bij me pc inloggen en vergeten uit te loggen ging ik voor de gein win2k request doen :) ). En toen kreeg ik een ipban voor 14 dagen.. maar nu bij hem neee... Volgens mij is het alleen zo omdat hij populairder is (vooral bij de pixel tweaktown gedoe topic). Rmon bannen ? Die hebben jullie veel te hard nodig voor tweaktown..

• DR
  • Niet online

DR

Op vrijdag 18 januari 2002 17:56 schreef Amin het volgende:
Ik was ooit zo dom om het bij Rmon te doen (hij ging bij me pc inloggen en vergeten uit te loggen ging ik voor de gein win2k request doen :) ).
how low can you go :{

aan je :) smiley vindt je het nog grappig ook |:( :r

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op vrijdag 18 januari 2002 17:25 schreef Amin het volgende:
Rmon...
:X

Verwijderd

STEL dat ik revenge had genomen..ik zeg STEL he...
En ik zou het dan toegeven..
Wat zijn dan de consequenties?
[ik zeg stel dus..trek hieruit geen conclusies! >:) ]

Verwijderd

Ja okey! Jullie hebben gelijk! Ik ben dom geweest, ik was fout!
Ban me maar ! Jezus.. waarom zouden we dom doen ?

Ik was ooit zo dom om het bij Rmon te doen (hij ging bij me pc inloggen en vergeten uit te loggen ging ik voor de gein win2k request doen :) ). En toen kreeg ik een ipban voor 14 dagen.. maar nu bij hem neee... Volgens mij is het alleen zo omdat hij populairder is (vooral bij de pixel tweaktown gedoe topic). Rmon bannen ? Die hebben jullie veel te hard nodig voor tweaktown..
:o Lekkere vrienden zij jullie dan van elkaar :D :{

Maar hoe kom je nu elke keer bij bannen :?
Dat is helemaal niet aan de orde.
Zoals al gezegd is, laat Rmon zelf maar komen met z'n verhaal als er volgens jou onrecht is aangedaan.

• DR
  • Niet online

DR

Op vrijdag 18 januari 2002 17:59 schreef Rmon het volgende:
stel ik had banrechten:

dan zou ik de naam rmon niet meer zien iig

• dusty
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

[..](hij ging bij me pc inloggen en vergeten uit te loggen ging ik voor de gein win2k request doen :) )[..]
En opeens kreeg hij de kans om jou terug te pakken op deze manier, weet je meteen hoe het voelt :+

Prachtige aktie (als het echt RMon was) vindt ik persoonlijk dan :+

Waarom zou RMon gebanned moeten worden? Ik heb hem nog niet zien toegeven dat hij het was.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Volgens mij is het alleen zo omdat hij populairder is (vooral bij de pixel tweaktown gedoe topic). Rmon bannen ? Die hebben jullie veel te hard nodig voor tweaktown..
Lol, wees daar maar niet bang voor hoor :X

Populair, yeah right...

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 17:59 schreef Rmon het volgende:
Daar staat sowieso een OW op. Maar daar zijn de DT-mensen voor uitgevonden :)

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 18:00 schreef DR het volgende:

[..]

stel ik had banrechten:

dan zou ik de naam rmon niet meer zien iig
Nee okey sorry ik geef het toe...
Ik heb het gedaan maar dit was niet eens zo erg als wat hij deedt..
Maar het is ZIJN verantwoordelijkheid ik bedoel ik heb daaraan ook alsnog een OW overgehouden... dus..
Het was toen ook mijn schuld ik had moeten uitloggen..
En zo had hij moeten opletten of zn pc locken of whatever..
Het is zijn |:( schuld...
THe eND

Verwijderd

wrom doe je zo moeilijk, je hebt nog niet eens een ban gehad he! :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Rmon en AMIN, ga het maar lekker zelf uitvecht. Rmon en Amin hebben beiden nog nooit een ban gehad, dus ga je kinderachtige zaakjes lekker zelf uitvechten en houd het hier ff vrij van dit geblaat.

En je waarschuwing blijft gewoon staan :(.

Als jullie elkaar willen pesten, dan zoeken jullie dit zelf maar uit...

Jullie hebben beiden een warez request gedaan EN een acount gemisbruikt. Dat is dus voor beide NOG een waarschuwing erbij. Amin zit dus nu op 2 OW's (een voor deze lame actie en een voor het misbruiken van een acount én het plaatsen van een warez request).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.