Toon posts:

Computer loopt vast wanneer nero wil gaan branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

De computer slaat helemaal vast wanneer ik met nero een cd wil gaan branden. Ik heb de nieuwste nero versie ff geupdate, ik draai windows 2000 en heb een 2 speed brander (ja is traag) De brander zit aangesloten op de secondary master ide en de cd-rom (52 speed) op de primary slave. Dit heeft altijd goed gewerkt alleen loopt dus nu de computer vast.

iemand hier een oplossing of ervaring mee?

Verwijderd

Heeft mijn schoonvader ook... heel irritant, maar het gebeurt niet altijd, alleen bij het kopiëren van een CD..

We branden daarbij niet "on-the-fly"...

OS=XP overigens, we(lees:ik :+) hebben nog geen andere versie van Nero geprobeerd...

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor brander is dat? toevallig een philips cdrw 200 series?

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:38

Willybubba

Nut up or shut up.

Zelfde probleem heb ik ook gehad... en bij mij lag het aan de gebruikte CD-r. Probeer eens een andere? (Of een hele andere doos, bij mij was de hele zooi brak... kwam ook van de Aldi :+)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

Topicstarter
Nou het kan niet aan de cd-r liggen want die heb ik er nog niet ingestopt, hij komt niet eens zover om dat te vragen. Normaal stop ik hem er altijd direct in maar nu om te testen dus ff niet

Verwijderd

wazz daar geen patch voor? Grote hoeveelheden data via van je ene ide naar je andere. Mmm, latencypatch, ofzo?

Anders: reinstall je aspi drivers eens

Verwijderd

Topicstarter
Windows is helemaal up to date, tenminste windowsupdate.com geeft aan dat er geen update's meer zijn duz

Verwijderd

Ik had 't ook met xp en nero versie 5564 ben toen terug gegaan naar 5551 en toen deed hij het wel fatsoenlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu nero opnieuw geinstalleerd en nu kan ik wel een cd lezen en schrijven in de brander, als ik het via de gewone cdrom speler probeer loopt hij meteen vast.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels een andere brander gekocht, een lite-on 24 speed. Met deze brander had ik hetzelfde probleem, Inmiddels is dit opgelost, het probleem was dat de cd-rom speler een LG niet wou "samenwerken" met een brander.
Pagina: 1