Ik d8 'm unlocked te hebben. Pc startte netjes op. In de BIOS multiplier op 12 gezet. XP opgestart, SISoft gedraaid. Sandra zei dat de multiplier op 11,5 stond. Vervolgens PC gereboot om de BIOS te bekijken. Nu krijg ik LED 1 en 4 rood en een vette sirene POST. Volgens D-LED is dat dan processor-initialisation. Waarom startte de PC de eerste x dan wel op en reboote hij ook gewoon. Kga nu naar huis en maak de CPU schoon. Ik hoop dattie dan weer werkt. Iemand een ander idee?
ik ben geen psychotherapeut maar jouw probleem is gewoon geduld.
een cpu cooler vergeten doe je niet als je RUSTIG tewerk gaat
Sinlath | Opinions may contain latency
gecondoleerd...Op vrijdag 18 januari 2002 17:31 schreef Jamez_Joint het volgende:
)#&()#*_*#&_)Q#+#%)+)!#@ SCHIJTZOOI.
CPU is nu echt dood. Wat een gezeik. Eerst niet goed unlocked...toen vergeten weer de koeler er op te zetten
Geld teveel
Je hebt gelijk, maar ik was gewoon zo kwaad. Ik flipte gewoon dat de machine het na een reboot niet meer deed. Ik troost mezelf door te geloven dattie toch al was overledenOp vrijdag 18 januari 2002 17:33 schreef Sinlath het volgende:
ik ben geen psychotherapeut maar jouw probleem is gewoon geduld.
zo echt geld teveel, je moet niet stom te werk gaan, dan gebeuren er dingen als dit.
thunderstruck
Verwijderd
gecondoleert, en dat je je koeler vergeten bent is gewoon dommen pech. Het is hier al veel meer mensen gebeurt (waaronder mij). En mensen die meteen lopen roepen hoe dom je bent hebben zelf ook al best wel wat gemold, maar durven dat niet toe te geven.
But never stop the tweaking
Hehe dat had ik nou net effe nodig....thnx.Op vrijdag 18 januari 2002 20:34 schreef Sidewinder het volgende:
gecondoleert, en dat je je koeler vergeten bent is gewoon dommen pech. Het is hier al veel meer mensen gebeurt (waaronder mij). En mensen die meteen lopen roepen hoe dom je bent hebben zelf ook al best wel wat gemold, maar durven dat niet toe te geven.
Ik lig daar ook niet zo wakker van omdat ik er zelf van overtuigd ben dat ik iets anders fout heb gedaan. CPU was na reboot al dood dus ik zal wel gewoon niet goed te werk gegaan zijn.
Hmm ;-)
Jammer joh..
ik zou mezelf voor de kop slaan als ik dat had gedaan
Jammer joh..
ik zou mezelf voor de kop slaan als ik dat had gedaan
(--=) Peace For Everybody (=--)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()