Toon posts:

[Noatun] DivX en avi?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die mij kan vertellen waar ik plug-ins voor DivX en AVI support in Noatun vind?

Owjah, http://noatun.kde.org/plugins.phtml er is wel een plug-in maar wie geeft me wat meer info over het installeren van dat onding :D

Verwijderd

Ik bekijk m'n divxjes met Xine en divx4lin codec... ff google'n of freshmeat'en zal je wel verderhelpen!!

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:20

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Hmm, een kleine gok is dat dat in /usr/share/apps/noatun/ moet, daar vond ik tenminste bestanden die door noatun als plugin gebruikt worden (eindigend op '.plugin'). Daarnaast zijn er ook in /usr/lib bij mij bestanden genaamd libnoatun* die uit de package noatun-plugins komen, dus die zullen er ook wel wat mee te maken hebben ;) . Een exacte handleiding heb ik er niet voor, maar misschien dat je het zo kunt uitvogelen...

* odysseus gebruikt overigens veel liever mplayer of eventueel aviplay, dat werkt ook prima. Nu alleen nog een artsd-outputplugin en ik ben helemaal tevreden met mplayer...

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

* odysseus gebruikt overigens veel liever mplayer of eventueel aviplay, dat werkt ook prima. Nu alleen nog een artsd-outputplugin en ik ben helemaal tevreden met mplayer...
je kunt beter sdl installen en die als output gebruiken... is sneller en beter geluid...aangezien dat hele artsd een beetje zuigd.....