Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
als je hem zou unlocken en de mp omlaag gooit dan zou je in theorie de fsb nog hoger moeten kunnen krijgen
probeer de mp eens wat lager te zetten... of het voltage te verhogben mits je goede koeling hebt
Bij mijn Turbo 1 van MSI wil ook niet hoger dan een FSB van 112 dan doet ie ook nix meer. Ik heb um daarom maar geunlockt en nu draait ie relaxed op 1Ghz.
Je kan wel proberen die gele jumper voor 100-133mhz FSB eraf te trekken (ik weet trouwens niet eens of deze ook op de turbo2 zit) Als je mazzel heb draait die duron dan meteen op 133 FSB al je PCI kaarten gewoon op 33mhz dat kan namelijk ook een probleem zijn met FSB overclocken.
Hou wel altijd je temp in de gaten!!! Suc6
Je kan wel proberen die gele jumper voor 100-133mhz FSB eraf te trekken (ik weet trouwens niet eens of deze ook op de turbo2 zit) Als je mazzel heb draait die duron dan meteen op 133 FSB al je PCI kaarten gewoon op 33mhz dat kan namelijk ook een probleem zijn met FSB overclocken.
Hou wel altijd je temp in de gaten!!! Suc6
Pagina: 1