Toon posts:

razor boomslang muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil even met een aantal mensen via icq en/of msn even ervaring uitwisselen over de razor boomslang muis. Ik heb er 2 dagen geleden namelijk zelf een gekocht maar kan er maar niet 100% aan wennen. Ook heb ik geen goede muismat voor deze muis waardoor hij bij langzame bewegingen over het oppervlak heen schokt.

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
1 week voordat je kunt richten
2 week voordat je kunt killen
3 week voordat je op je oude niveau bent

muismat -> try een everglide.de

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

Het duurde bij mij zeker een week voordat ik eraan gewend was dus je moet nog ff wat uurtjes erin stoppen

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Op vrijdag 18 januari 2002 15:46 schreef JaWa het volgende:
Het duurde bij mij zeker een week voordat ik eraan gewend was dus je moet nog ff wat uurtjes erin stoppen
maar daarna heb je ook een topmuis :)

Verwijderd

Topicstarter
jaa maar hadden jullie ook dat je ie in het begin niet soepel loopt over het oppervlak .. en dat je ook last had van die DIKKE draad??

maar zoals jullie zeggen.. als je er eenmaal aan gewend bent geraakt.. is ie dan zeker zijn geld waar??? en is ie dan ook vet relax voor gamen??

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

Op vrijdag 18 januari 2002 15:48 schreef darkmarc het volgende:
jaa maar hadden jullie ook dat je ie in het begin niet soepel loopt over het oppervlak .. en dat je ook last had van die DIKKE draad??

maar zoals jullie zeggen.. als je er eenmaal aan gewend bent geraakt.. is ie dan zeker zijn geld waar??? en is ie dan ook vet relax voor gamen??
Van dat dikke stugge draad heb ik nog steeds last van als ie ergens tegen aan komt (in games) dan wil je muis gwoon niet verder dus zorg dat hij goed vrij komt te liggen en mijn ervaring over de juiste muismat.. is een zo glad mogelijke
en ik weet niet wat jij ervoor hebt uitgegeven maar ik vindt het zeker 150 piek waard

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op vrijdag 18 januari 2002 15:43 schreef darkmarc het volgende:
ik wil even met een aantal mensen via icq en/of msn even ervaring uitwisselen over de razor boomslang muis. Ik heb er 2 dagen geleden namelijk zelf een gekocht maar kan er maar niet 100% aan wennen. Ook heb ik geen goede muismat voor deze muis waardoor hij bij langzame bewegingen over het oppervlak heen schokt.
Oeffening baart kunst ... ik heb ook 2 weken lang pijn in m'n duim gehad ...... (soort rsi duim :P)
en de bewegingssnelheid kun je gewoon aanpassen :)

SUC6

edit:

ik gebruik helemaal geen muispad :)

Verwijderd

Ik heb voor de stugge draad een oplossing.
Ik gebruik een "boom" om de draad in de lucht te houden.

Verwijderd

Duurde bij mij een maand, dus gewoon even geduld.

• madwoody
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-06 10:53

madwoody

Connection reset by ME

Ik had het na 2 dagen al goed door. Gewoon de muis elke keer steeds een stukje gevoeliger zetten. Ik gebruik ook een everglide muis. Wat wel vervelend is dat je het meteen merkt als je een zandkorreltje op je muismatje hebt liggen want dan vliegt je muis meteen 100 pixels de verkeerde kant uit :P

Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
ik heb me boomslang aan de server zitten

muis is te groot voor me

Verwijderd

Ik had ook een razorboomslang 1000dpi dat vond ik niks toen heb ik em omgewisseld voor een logitech optical cordless

toch handig als je neef bij vobis werkt >:)

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:35

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Kheb een boomslang 2000dpi...
eerste week heel erg wennen, daarna ideaal om mee te gamen surfen en fotosoep.

Stugge draad heb ik opgelost door de draad over een laag hangende TL buis heen te leggen.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Het schijnt dat mensen met een kleine hand niet goed kunnen werken met een boomslang, RSI, lang wennen enzo. Ik was naar 10 minuten gewend aan de muis en vind hem nu heel fijn omdat ie als een van de enige muizen mn hele hand kan vullen zodat mn hand er lekker op ligt, net zoals van die speciale matrassen die goed zijn voor nek en rug.

Verder is ie gewoon precies en heel vloeiend.

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Kheb zelf niet van die grote handen, ben sowieso niet gigantisch, maar ik had geen problemen..
Een vriend van me is 2 meter lang en die vond de muis nix...te klein...

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

hebben jullie ook plaatjes van die razor boomslang muis?

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 00:47 schreef Kanarie het volgende:
Kheb zelf niet van die grote handen, ben sowieso niet gigantisch, maar ik had geen problemen..
Ik word ook 2 meter ++ En heb grote handen ben nog maar 13 en al 1.85m
Dus het lijkt me niet dat die muis teklein is eerder tegroot :)

Verwijderd

heb 2 boomslangen 2000 dpi versleten
in wel om precies tezijn 5 en een halve maand
was wel eerst wennen maar eenmaal gewend kan je niet meer zonder *D
heb nu een logitec dual optical
ben nu weer aan het wennen :)

anywayz Boomslang rulez

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 12:48 schreef 3Clips het volgende:
heb 2 boomslangen 2000 dpi versleten
in wel om precies tezijn 5 en een halve maand
was wel eerst wennen maar eenmaal gewend kan je niet meer zonder *D
heb nu een logitec dual optical
ben nu weer aan het wennen :)

anywayz Boomslang rulez
hoe gaat die optical?.. ikke ook eerst een razer... optical vind ik toch beter...

Verwijderd

ik had een optical, toen kocht ik een boomslang, heb het een maandje aangekeken, maar ben weer terug bij mijn optical.
ik ken er niet aan wennen aan die boomslang...

Verwijderd

ikke heb hetzelfde mijn razor heeft kut knoppen. Dus heb ik die maar door de midden gebroken in een kwade bui.
En maar me explorer muisje gepakt maar dies lang niet zo nauwkeurig. Ik haal denk ik toch maar een dual optical die schijnt fijn te zijn.

Heeft iemand een dual optical al vergeleken met de boomslang 2000??? en wat vind je ervan???

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
Op woensdag 30 januari 2002 21:31 schreef X-Master het volgende:
ikke heb hetzelfde mijn razor heeft kut knoppen. Dus heb ik die maar door de midden gebroken in een kwade bui.
En maar me explorer muisje gepakt maar dies lang niet zo nauwkeurig. Ik haal denk ik toch maar een dual optical die schijnt fijn te zijn.

Heeft iemand een dual optical al vergeleken met de boomslang 2000??? en wat vind je ervan???
ik heb nu een dual optical en heb ook wel eens met een razor 2000dpi gespeeld.
die razor is toch wel een stuk precieser. het was gewoon griezelig hoe exact je kon richten ;)
maar m'n dual optical is ook zeker relaxed. ligt lekker in de hand en is goed genoeg voor games. het is een hele vooruitgang op de standaart optical muizen dus wat dat betreft een aanraader.

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Op zaterdag 19 januari 2002 00:47 schreef Kanarie het volgende:
Neej Arie, die muis is niet te klein, de zijkanten zijn alleen zo gevormd dat ik er m'n vingers niet onder krijg, en dus de duim- en pinkknop niet kan gebruiken. Oftewel: dat ding is duidelijk nix voor mensen met grote handen.

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Bart, volgens mij ben jij gewoon een newbie :P

nee...je hebt helemaal gelijk.

mensen met grote of kleine handen kunnen het ding misschien beter eerst uitproberen...

Pagina: 1