Je hebt hetzelfde mobo als ik, en de fsb is echt niet over te klokken. Ik kom op dit moment niet over de 105, 104 stabiel
mijn 800 akca doet nu 988 (9.5x104) met de voltage op 1.725. Maar dat is op dit mobomonitor 1.81 ! (weet iemand of dit mobo slordig is met de voltages of de readings)
Met een temperatuur van 33 tot 37 graden

(verschillen in de kamertemperatuur). Dit was voor mijn nieuwe koeling (sk6 met stille fan en stille case fans) boven de 40 op 800 mhz, nu 26-29

.
Als je de multipliers hebt aangepast en de bios verlaat boot je systeem tussen de 500 en 600 mhz, hetzelde gebeurt wanneer je met de reset knop reboot.

Kweenie waardoor het komt maar het is een bekend probleem bij k7t boards. Je kan de pc na het posten gewoon uit en weer aan zetten en je hebt de goeie multipliers. Dit kan handig zijn als ie niet boot

maar werkt dus niet voor de fsb.
Sorry dat ik het moet zeggen maar ik heb het idee dat we te vroeg een kt133 mobo hebben gekocht

,ik denk er nu al over om hem te vervangen. Misschien zelfs zonder nieuwe processor.
Ps. gf5g: Op did mobo kan de voltage max op 1.8 worden gezet met een duron (default + 0.2), wat dan weer 1.91 is volgens de bios

Ik denk er zelf over om de default aan te passen met een potloodje, eens kijken wat er dan uit te slepen is.......
En de bios clearen kan met de jumper.
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.