Beetje uitkijken kan geen kwaad he
Verwijderd
Je kunt in ieder geval altijd nog zijn specs bekijken.Op vrijdag 18 januari 2002 15:38 schreef sdomburg het volgende:
lekker duidelijk....titelloze topic met 0 inhoud...
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
alt 255, of je neemt een teken waar topix niks mee doetOp vrijdag 18 januari 2002 15:41 schreef razor-x het volgende:
Hoe doe je dat eik ?
spatie posten misschienOp vrijdag 18 januari 2002 15:41 schreef razor-x het volgende:
Hoe doe je dat eik ?
alt+255 = harde spatieOp vrijdag 18 januari 2002 15:41 schreef razor-x het volgende:
Hoe doe je dat eik ?
- Automessage: ______________________ Topix :{ ______________________
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Als je niks intypt, of alleen spaties, krijg je een #11. Maar als je een illegaal teken gebruikt, filtert Topix dat eruit, en wordt het bericht alsnog gepost.Op vrijdag 18 januari 2002 15:41 schreef razor-x het volgende:
Hoe doe je dat eik ?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
INVISIBLE CHARACTER
-----------------------------------------------------------------------
There is a character you can use in your name which will show up as a
blank space, this means you could have your nickname show up as blank.
The character is between the two square brackets, you must copy and
paste it into your MSN Messenger nickname.
The character is here --> [ ] <-- The character is here.
Ga ik ook eens probeerenOp vrijdag 18 januari 2002 15:42 schreef bramvrzt het volgende:
[..]
Als je niks intypt, of alleen spaties, krijg je een #11. Maar als je een illegaal teken gebruikt, filtert Topix dat eruit, en wordt het bericht alsnog gepost.
Dat is het onderstrepen van de link.Op vrijdag 18 januari 2002 15:42 schreef Super_ik het volgende:
ziet er wel vreemd uit op de frontpage, een lege regel ertussen, hier zie je nog een streepje staan
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Oja waardanOp vrijdag 18 januari 2002 15:43 schreef razor-x het volgende:
[..]
Ga ik ook eens probeeren
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Op vrijdag 18 januari 2002 15:44 schreef XerroR het volgende:
[..]
Oja waardan
/hf.nl joke
HKOp vrijdag 18 januari 2002 15:44 schreef XerroR het volgende:
[..]
Oja waardan
Naja, komt toch altijd een slotje op..
Dit topic is gesloten.
![]()