Wie o wie zou mij een source kunnen geven om een sms te kunnen versturen geprogammeerd in Vb? Graag dit zo eenvoudig mogelijk houden, zodat ik het kan snappen en ervan kan leren. Alvast bedankt!
Dit heb ik al geprobeerd te progammeren, maar ik kwam er niet uit. Vandaar deze vriendelijke verzoek.
Meeste van die stukjes source imiteren een browser gebruiker.. Als je wat dingetjes uitzoekt hoe je mbv een vb programmatje simpele html form's kunt submitten ben je al een heel eind.
Om vervolgens sms'jes te kunnen versturen zul je een bestaande sms site moeten strippen en kijken wat voor formulieren er gebruikt worden.. Wordt trouwens erg lastig, want deze functionaliteit wordt tegenwoordig een stuk meer afgeschermd tegen dit soort praktijken
Om vervolgens sms'jes te kunnen versturen zul je een bestaande sms site moeten strippen en kijken wat voor formulieren er gebruikt worden.. Wordt trouwens erg lastig, want deze functionaliteit wordt tegenwoordig een stuk meer afgeschermd tegen dit soort praktijken
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
Waar liep je dan tegen aan... Als je problemen met je source code hebt kun je ze wel hier posten....Op vrijdag 18 januari 2002 15:39 schreef J2K het volgende:
Dit heb ik al geprobeerd te progammeren, maar ik kwam er niet uit. Vandaar deze vriendelijke verzoek.
Btw.... Met deze link moet je een stuk verder komen
http://www.google.com/search?q=sms+vb
Hoe wil je de SMS versturen? via het web of via een modem?
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Pagina: 1