En toevallig vind ik dus van niet! :-)
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
En toevallig vind ik dus van niet! :-)
1
2
| <iframe src="c:" height=200 width=600 marginwidth=0 marginheight=0 scrolling=no frameborder=0 vspace=2>
</iframe> |
Verwijderd
alleen jij kan je disk zien, andere mensen kunnen jouw disk niet zien en er wordt ook niet verstuurd van je disk.
Gewoon onzin praatje om mensen bang te maken.
Wannabe script kiddie??Op vrijdag 18 januari 2002 15:17 schreef teraflop het volgende:
http://www.hackerprofi.de/fl/2/?pid=hpr-10001
je kan op die website in je eigen mappen scrollen
erg vaag hoe hebben ze dat gedaan
Het is gewoon een simpel frame-pje gelinkt naar een map op je harde schijf. Logisch. Simpel. Zielig.
Het valt me nog mee dat de site niet grijs-groen is en dat de titel toch nog relatief weinig frutseltekentjes bevat...
Putting the bit in Biton since 1997
Ze weten ook welke browser ik gebruik.
Zielige site: Hackertools en daar staan dan spammers, mailbombers etc
Verwijderd
Zie source
<iframe src="c:" height=200 width=600 marginwidth=0 marginheight=0 scrolling=no frameborder=0 vspace=2>
</iframe>
Verwijderd
<object ID="spoof" classid="clsid:EAB22AC3-30C1-11CF-A7EB-0000C05BAE0B" height=100 width=300>
<param name="Location" value="c:\">
<param name="AlignLeft" value=1>
<param name="AutoSize" value=0>
<param name="AutoSizePercentage" value=1>
<param name="AutoArrange" value=0>
<param name="NoClientEdge" value=false>
<param name="ViewMode" value=1>
</object>
(staat op een oude homepage van mij uit 1997
Verwijderd
Ja dat wil ik ook wel weten, hoe kan je in godsnaam achter het ip komen als de gebruiker een proxy gebruikt?Op vrijdag 18 januari 2002 17:14 schreef BananeKoning het volgende:
Trouwens wel erg lam dat ze het verkeerde IP adres hebben hoor... Ze hebben gewoon het ip-adres van mn @home proxy, net als de hostname. Hoe kan het trouwens dat de ene keer de proxy gegevens er staan en de andere keer gewoon echt mijn gegevens? Dat laatste is dan wel op andere sites, zelfde pc, nix anders geconfigged.
Dan wordt er een 'X_FORWARDED_FOR' header meegestuurd met de request die naar de server wordt gestuurd. Hierin staat het IP adres van diegene die met de proxy-server verbinding heeft gemaakt.Op vrijdag 18 januari 2002 17:17 schreef joostbaksteen het volgende:
Ja dat wil ik ook wel weten, hoe kan je in godsnaam achter het ip komen als de gebruiker een proxy gebruikt?
Wanneer je dus een proxy-server via een proxy-server zou laten werken, zou het volgens mij dus niet meer mogelijk zijn het IP-adres van de browser te kunnen achterhalen.
hoe zielig eigenlijk, zo'n site
trouwens dat IP dat wat lager op de pagina staat (in 't rood), waar moet dat op slaan?
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Met content-type's klooien is best leuk
Dit topic is gesloten.
![]()