ik wil net IL2 starten, beetje vliegen maar ik haal misschien netaan 1 fps ingame. HELP!? Aan mijn computer ligt et niet, zie specs, en aan mijn drivers ook niet, nieuwste patch geinstalled dus das ook niet et probleem, dus waar wel aan?
Erhm ik zit met een minder systeem (TB900@1Ghz, 512MB, GF2 GTS 32MB, Win2K/SP2) en IL-2 (zonder patch) loopt hier in 1024x768x32bit erg goed - ik heb wel wat detail naar beneden moet halen maar het ziet er nogaltijd erg goed uit.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
hmm, ik denk dat ik het al heb, het ligt aan de instellingen van me geluidskaart (SBlive), deze stond op no hardware acceleration en moest op SBlive instelling staan.
Barbaar 
Il-2 Sturmovik
De beste flightsim van het jaar.
Il-2 Sturmovik
De beste flightsim van het jaar.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Heb je VIA 4 in 1?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Das een "patc" , maar eigenlijk een driver die je MOET hebben als je een VIA chipset hebt, je krijgt dan een enorme boost en meer compatible.
Gewoon downen en installen die hap!
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
1 beeld spreekt duizend woordenOp vrijdag 18 januari 2002 15:30 schreef Sephiroth het volgende:
Wat is IL2
Just askin'
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
ahum?Op vrijdag 18 januari 2002 16:44 schreef JeanLucPicard het volgende:
DAMN! Flightsims ziet er meestal bout uit, maar dees is mooi!
Ff halen.
tampert, kriminalpolizei
Ooit van microsoft flight simulator 2002 gehoord??? en dan dreamfleet en dan nl2000v2, ahum? Dat ziet er nou hoe zal ik ik het zeggen, bijna echt uit, dus voortaan niet meer van die ononderbouwde uitspraken over flightsims!Op vrijdag 18 januari 2002 16:44 schreef JeanLucPicard het volgende:
DAMN! Flightsims ziet er meestal bout uit, maar dees is mooi!
Ff halen.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
IDD, je weet niet waar je over lult. Te lang CS / Q3 gespeeld zeker
Sturmovik is toch wel effe andere koek als FS2002, ik heb met mijn Boeing in ieder geval nog nooit een Messerschmidt neergehaald of een vliegveld gebombardeerd, alhoewel dat laatste misschien toch wel.
Pagina: 1