Wheehee :'( topic is onterecht gesloten !

Pagina: 1
Acties:

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[topic=373219/1/25] Over 2d zijn inderdaad heel wat discussies geweest maar heel erg weinig waar echt iets concreets uitkomt. Mijns inziens is 2d toch wel het belangrijkste van een videokaart. In ieder geval belangrijker dan vage 3dmark20001 scores per videokaart, waar wel tig topics over lopen.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Wheheheheh weer zo'n ultra handige titel.......

Verwijderd

"heel wat discussies geweest maar heel erg weinig waar echt iets concreets uitkomt"

En waarom zou er dan nu wel wat concreets uitkomen?

3 kwart van de users blaat dat de 2d slecht is omdat ze dat van anderen gehoord hebben en 1 kwart weet het maar post het niet in topic :)

http://www.rivastation.com/ti-cards_e.htm

Is misschien een handig hulpmiddel.

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 18 januari 2002 15:13 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
En waarom zou er dan nu wel wat concreets uitkomen?

3 kwart van de users blaat dat de 2d slecht is omdat ze dat van anderen gehoord hebben en 1 kwart weet het maar post het niet in topic :)
Omdat 3 kwart van de users inderdaad liep te bleren over de fantastische 2d kwaliteit van de voodoo, heb ik laatst eens mijn oude voodoo 3 ingebouwd. Dan blijkt dat die 2d kwaliteit in vergelijking met een geforce gewoon slecht is. Dit ben ik nog nooit in een topic tegengekomen en daar kan een discussie uit voortvloeien met toegevoegde waarde. Een toegevoegde waarde die ik bv mis in de egotrip topics over hoe hoog is de 3d mark 2001 score.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 16:00 schreef outlaw het volgende:

[..]

Omdat 3 kwart van de users inderdaad liep te bleren over de fantastische 2d kwaliteit van de voodoo, heb ik laatst eens mijn oude voodoo 3 ingebouwd. Dan blijkt dat die 2d kwaliteit in vergelijking met een geforce gewoon slecht is. Dit ben ik nog nooit in een topic tegengekomen en daar kan een discussie uit voortvloeien met toegevoegde waarde. Een toegevoegde waarde die ik bv mis in de egotrip topics over hoe hoog is de 3d mark 2001 score.
Mjah, dat valt vies tegen, de meeste mensen posten alleen wat ze van anderen horen.