Toon posts:

Bios Win.98

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle ins en outs geprobeert maar ik kom niet in m'n bios-scherm van Win.98se.
Heb m'n schijf-ie geformateerd en alles opnieuw geinstalleerd, maar ik krijg 0 op rekest.
Wat ik ook doe bij onderbreek poging hij knalt gewoon door naar Windows. Wie geeft me een duw in de goede richting????

Verwijderd

Bios scherm van Win98? je bedoel of de bios van je pc (meestal iets van DEL of f10 enz enz) Of het Windows pre boot menu, en daar kom je in met f5!

:P

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 18 januari 2002 14:56 schreef Flipke het volgende:
Of het Windows pre boot menu, en daar kom je in met f5!

:P
huh, F8 toch?

Verwijderd

Als je je BIOS niet inkomt, heeft het geen zin om je schijf te formatteren. Je BIOS wordt geladen van een chip en heeft dus niets met je HD te maken.

Op de meeste machines moet je inderdaad de 'DEL', 'ESC' of 'F10' toets ingedrukt houden bij het booten. Welk systeem heb je (toch niet toevallig een Compaq, he :P)? Want dan kan het wel eens moeilijk zijn om in het BIOS te komen.

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 14:58 schreef banaan-X het volgende:

[..]

huh, F8 toch?
Hmm, das waar ook, f5 is alles overslaan, sowwy ;(
It must be friday

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:30
* Wilke kijkt naar de forum-naam

Hmm lijkt net of daar staat 'Non-windows Operating Systems'

* Wilke denkt dat iemand verkeerde forumpje heeft aangeklikt :)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

F8 ja
Allereerst welkom op GoT :)
Helaas moet ik je bij je eerste topic al 'teleurstellen'. Ten eerste staat dit topic in het verkeerde forum, ten tweede staat dit wel in je handleiding... en zo niet, dan had je dit wel kunnen vinden door te zoeken met onze search of met google.
Veel succes ermee :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.