[spiderman] vast op kraan

Pagina: 1
Acties:

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 20:20
Ik ben bezig met spiderman en zitten vast boven op een kraan waar de heli je achtervolgt. Je Moet naar de overkant op een blok beton springen die aan de kraan hangt. Als je er op komt wordt het beeld een filpje en val je naar beneden en je kan dus geen webje schieten o.i.d.

help :?

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 12:00
ik geloof dat je ook naar zo'n houten krat moest springen ofzow..

• Neejoh
Op vrijdag 18 januari 2002 14:55 schreef Schuey het volgende:
ik geloof dat je ook naar zo'n houten krat moest springen ofzow..
`

Waar is dat houten krat dan????? Wij zien alleen een blok beton aan een draatje hangen aan de kraan aan de overkant....

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 12:00
ik dacht ergens aan de linkse kant, had het een keer vaag gehoord

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Sneller springen, je springt op het blok beton en METEEN doorspringen anders ben je de sjaak. Vrij simpel ;)

• Neejoh
Op vrijdag 18 januari 2002 15:33 schreef IceStorm het volgende:
Sneller springen, je springt op het blok beton en METEEN doorspringen anders ben je de sjaak. Vrij simpel ;)
Ik kan niet sneller springen, want je komt er alleen door een web te schieten. Als hij dan naar boven klimt, krijg je een soord filmpje dat je naar benee valt... Iemand?

Verwijderd

ik heb het zelfde probleem, op de een of andere manier had mijn broer het wel voor elkaar gekregen...

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

die chopper doet niet veel, totdat je op dat blok staat(na slingeren met web), dan gewoon snel springen.........

___________________________*

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dat filmpje dat je naar beneden valt klopt toch gewoon :?

als ik heeel diep in mn geheugen graaf tenminste wel. Daarna krijg je toch een nieuw level ofzo :?

hmmm ik twijfel nu ook. Of je moet idd snel doorspringen/slingeren.

FF mn PSX aansluiten :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Neejoh
Op zaterdag 19 januari 2002 18:03 schreef LuNaTiC het volgende:
Dat filmpje dat je naar beneden valt klopt toch gewoon :?

als ik heeel diep in mn geheugen graaf tenminste wel. Daarna krijg je toch een nieuw level ofzo :?

hmmm ik twijfel nu ook. Of je moet idd snel doorspringen/slingeren.

FF mn PSX aansluiten :P
Nope, als je dat filmpje krijgt, ben je game over...
En doorspringen lukt me echt niet! In één keer ernaar toe springen kan niet, das te ver. Als je dan een webje schiet, komt dat aan de zijkant van het blok. Als je dan aan de zijkant van het blok komt, wordt het een filmpje, en klimt hij automatisch omhoog, en kan ik niets meer doen...

Help :?

Verwijderd

Je moet naar het volgende blok of kraan of gebouw springen en dan aan spinrag slingeren. Je kan ook op de verkeerde kraan zitten, in het huisje daarvan zit een kogelvrijvest.
Het lukte mij in een keer geloof ik.

• Neejoh
Op maandag 21 januari 2002 14:29 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Je moet naar het volgende blok of kraan of gebouw springen en dan aan spinrag slingeren. Je kan ook op de verkeerde kraan zitten, in het huisje daarvan zit een kogelvrijvest.
Het lukte mij in een keer geloof ik.
Hmm, verkeerde kraan?? Hij klimt omhoog en zegt ook: "No way but up." Als ik dan bovenaan ben, moet je op zo'n half afgemaakte flat naarboven klimmen. Bovenaan heb je één kraan... Ik heb halverwege nog wel een kraan gezien, maar dies maar heel laag. Kan ik verder ook niets...
Pagina: 1