Toon posts:

Sony memorystick.

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik morgen naar de autosalon ga en daar een hoop foto's wil gaan maken, zit ik te twijfelen of het verstandig is om vandaag nog een 128mb memorystick te gaan kopen (Ik heb nu zo'n 8mb ding dus dat schiet niet echt op).
Nadeel is wel dat die 128mb stickies nogal prijzig zijn ( ongeveer 150 to 180 € )
Zijn er Tweakers die weten of de prijzen van memorysticks de komende weken/maanden gaan stijgen of dalen?
Dat maakt het beslissen voor mij misschien wat gemakkelijker. :7

bij voorbaat dank. :)

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03 21:22
Volgens mij dalen die prijzen niet snel.
Wat wel kan doen is ff pricewatch kijken, de goedkoopste uitzoeken en kopen maar. Of anders 1 van 64 MB en die van 8 erbij houden, voor als die andere vol is.

Verwijderd

Topicstarter
Ja de pricewatch heb ik al bekeken.
staan inderdaad wel interesante prijzen in, alleen daar heb ik niet zo veel aan als ik vandaag nog zo'n 128mb ding zou willen kopen omdat die bedrijven of te ver weg zitten of alleen maar postorder doen.

Verwijderd

Kameraad van had in november ofzo ook een Sony digicam gekocht. WIlde eerst 128Mb extra memory hebben is toch voor de 64 gegaan..128MB is best prijzig. en met 64 kan je nog steeds veeeeeeeeeeel foto's maken boven de 1600x1200. En anders maak ze toch gewoon 1024x768 ofzo...moeten er veel auto's zijn om dat ding vol te krijgen.!

Verwijderd

Ik wil nog misschien een 128 MB Memorystick Kopen:
Kan iemand mij ook vertellen of de Sony Memorysticks in Budapest (Hongarije) te koop zijn? Ik ga namelijk dinsdag op vakantie naar Hongarije en weet dat de prijzen in dit land laag zijn. Zo ja: kan iemand mij dan ook vertellen of deze hier goedkoper zijn?

Ik ga ook door Duitsland en blijf dan hier ook een middag: zijn de memorysticks hier ook veel goedkoper dan in Nederland?

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:19

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Bij mijn Sony camera werd een 16 mb stick geleverd, ik heb er zelf direct een 128 mb bijgekocht. Ik ga met 3 weken op vakantie naar Ierland en dan wil ik niet zonder memory space komen te zitten. En aangezien ik graag in een hoge resolutie fotografeer.... :P

He who controls the Spice, controls the Universe.

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-04 05:05
Op zondag 07 juli 2002 20:19 schreef Emp-Hasis het volgende:
Kan iemand mij ook vertellen of de Sony Memorysticks in Budapest (Hongarije) te koop zijn? Ik ga namelijk dinsdag op vakantie naar Hongarije en weet dat de prijzen in dit land laag zijn. Zo ja: kan iemand mij dan ook vertellen of deze hier goedkoper zijn?

Ik ga ook door Duitsland en blijf dan hier ook een middag: zijn de memorysticks hier ook veel goedkoper dan in Nederland?
Geachte ....

Deze komt uit 18 JANUARI BEGIN DIT JAAR

Onnodig kicken vermeld het nu in Schop een Modje :)

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:37
Op zondag 07 juli 2002 20:23 schreef djgero het volgende:

[..]

Geachte ....

Deze komt uit 18 JANUARI BEGIN DIT JAAR

Onnodig kicken vermeld het nu in Schop een Modje :)
zon onnodige kick vind ik het niet hoor... ik zou ook niet weten of die dingen daar te koop zijn :/

https://wren.co/join/Devian

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-04 05:05
Op zondag 07 juli 2002 20:26 schreef Devian het volgende:

[..]

zon onnodige kick vind ik het niet hoor... ik zou ook niet weten of die dingen daar te koop zijn :/
Hmmz ik wel

die dingen zijn overal verkrijgbaar waar ze digicams verkopen

Dus ook in dat land (kan ff niet herinneren)

Maar goed jullie zien maar.

18 januari :? 6 maandan = verschil in prijzen = overal verkrijgbaar weet ik veel wat maar is uiteraard mijn mening

Verwijderd

18 Januari?? Maakt toch niet uit dat ik dit topic weer heb gebruikt? Had ik weer een nieuwe moeten openen :? (lijkt mij toch een beetje nutteloos).

Maargoed, ik heb mij vraag gesteld omdat ik niet weet of het land sowieso opslagmedia voor digitale camera's verkoopt, en zowel (wat ik dus nog niet weet), zou ik ook wel willem weten hoeveel het kost.
Ik ben ook in Thailand geweest en verwachte daar memorysticks wel te kunnen kopen: mooi niet dus :( Daar verkopen ze geen digitale camera's (zelfs niet in de wereldstad Bangkok van miljoenen inwoners) :(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:18

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 07 juli 2002 20:19 schreef Emp-Hasis het volgende:

Beetje doelloos om zo een stokoude topic omhoog te trappen.
Zoek eens winkels in Budepest ofzo?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.