Ik zie topics van bijna 24 uur oud er nog in staan???
Het lijkt of het alleen sg is waar niet op gelet wordt.
Het lijkt of het alleen sg is waar niet op gelet wordt.
[ Voor 97% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:48 ]
Staat toevallig ook een topic van mij bij maar er is niet eens op gereageerd.Op vrijdag 18 januari 2002 14:19 schreef hdd het volgende:
Er zijn dingen die soms wat langer duren dan 1slot.
Wat zou jou het btw boeien
Verwijderd
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:47 ]
Maar er werd altijd gezegd dat je mocht gaan klagen als het langer als 24 uur doet nou doe ik dit al bij 22 uur maar toch vind ik dit wel lang eigenlijk.Op vrijdag 18 januari 2002 14:34 schreef hdd het volgende:
Zolang er geen reply's zijn en er geen slot op zit, is jouw topic gewoon nog niet aan de beurt.
Hoef je niet metteen te doen alsof jij op ignore staat ofzo..
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
jij kijkt idd nooitOp vrijdag 18 januari 2002 15:10 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Waar moeten we opletten? SU? Wasda?
Verwijderd
Steeds UitstellenOp vrijdag 18 januari 2002 15:10 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Waar moeten we opletten? SU? Wasda?
Hij's dicht nu.Op vrijdag 18 januari 2002 14:24 schreef DMS het volgende:
[topic=383422/1/200]
Huiswerk en onnodig omhoog kicken dus simpel slotje moet geen probleem zijn. En die staat er al bijna 22 uur
Verwijderd
pluimpje voor IceStormOp vrijdag 18 januari 2002 15:25 schreef IceStorm het volgende:
Nou ja, ik geef toe dat er een paar oude topics instonden maar het viel alles mee. Alleen 2x SG die iets eerder hadden gekunt maar ja.
Soms komt het gewoon zo uit dat er toevallig niemand van SG is en dan kan het even duren voordat iets dicht is. Voor de rest weet ik van mezelf dat ik vrijwel elk half uur even in SU kijk of er iets dringends bij staat of iets voor Softe Goederen oid en dat doe ik dan iig. Soms gewoon alles, soms niet, hangt er beetje van af
Het wordt iig wel gewaardeerd hoorEn kijk eens, speciaal voor jou SU leeggehaald (das niet helemaal waar, ik ben vrij en er stonden er maar 6
)
Verwijderd
geef die man een sigaarOp vrijdag 18 januari 2002 15:34 schreef Amnesiac het volgende:
[..]
pluimpje voor IceStorm
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
En jij gebruikt iig genoeg 'ees'Op vrijdag 18 januari 2002 16:46 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Kees is tenminste reeeeel
Verwijderd
...
Verwijderd
Okee, hier wil ik toch nog even op reageren.Op zaterdag 19 januari 2002 01:45 schreef Haranaka het volgende:
Ik heb net 7 uur gewacht op een verhuizing van mijn topic.
Vorige week maakte ik ookal zo'n foutje met het posten van een topic in een verkeerd forum. Toen vroeg ik een verhuizing aan in LA, toen was het binnen 5 min gefixed met de melding volgende keer in SU... Nou dat heb ik nu gedaan.
Moest ik weer een topic openen in LA om ervoor te zorgen dat ze mijn topic in SU eens lazen
Ja en een hele hoop modjes hebben liever een SU dan een ICQ'tje. Simpelweg omdat een ICQ'tje heel wat meer energie kost voor een modje.Op zaterdag 19 januari 2002 01:53 schreef Heineken het volgende:
Volgende keer icq-en, werkt beter, directe response.
Ofwel een ICQ'tje is heel wat bewerkelijkeruser: http://blablabla moet op slot
crewlid: Ok done, thx
Oja, das waar.....Op zaterdag 19 januari 2002 02:03 schreef nelske het volgende:
Tja mods zijn ook net mensen
De crew is zeer zeker niet onderbemand.Op zaterdag 19 januari 2002 02:03 schreef nelske het volgende:
..
..
..
Misschien dat het geven van (H)GM rechten aan wat meer mensen een aantal dingen op zou lossen. Ik vind in ieder geval niet dat de crew onderbemand is op het moment. Zeer zeker niet.
..
..
..
Je kunt ook gewoon op het ICQ bloemetje van de desbetreffende MOD klikken. Dan kun je berichtje sturen met bv:Op zaterdag 19 januari 2002 02:03 schreef nelske een heel lang verhaal met o.a.:
......Ja en een hele hoop modjes hebben liever een SU dan een ICQ'tje. Simpelweg omdat een ICQ'tje heel wat meer energie kost voor een modje.
ICQ gesprekken verlopen namelijk nooit zo:
[..]
Ofwel een ICQ'tje is heel wat bewerkelijkerDaarnaast hebben de meeste mods het al druk genoeg.
Overigens word je door een ICQ'tje als mod zijnde gedwongen om meteen actie te ondernemen. Je zit daar niet altijd op te wachten. Tja mods zijn ook net mensen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Mjah, daar ben ik het wel enigszins mee eens. Ik doe namelijk zo'n beetje hetzelfdeOp zaterdag 19 januari 2002 02:26 schreef Jaymz het volgende:
[..]
De crew is zeer zeker niet onderbemand.
Alleen heb ik wel eens het idee dat op momenten (en teveel naar MIJN zin) nèt de verkeerde mensen online zijn:
De modjes die er ook niks mee kunnen, en nou net op dàt forum ook 'bezoeker' zijn.
Ook ik kom in SU nog wel eens (en wederom teveel naar MIJN zin) meldingen tegen al _geruime_tijd_ open staan (úren) die:
<li>Of door 'iedereen' gedaan kunnen worden (Duidelijke move, duidelijk overtreding)
<li>Een reply 'nodig hebben' "Mwoh valt wel mee", of een vraag om verduidelijking.
<li>Al _geruime_tijd_ afgehandeld zijn.
<li>Best wel ff naar het crewforum kunnen voor overleg.
<lil>Dubbelmeldingen. (2 keer hetzelfde topic gelinkt ofzo)
Topics in SU die dicht kunnen sluit ik dan maar 'gemiddeld' zo'n (gokje) 5 à 10 op een dag.
Yupz, is zeer zeker het gevalOp zaterdag 19 januari 2002 02:27 schreef Merely het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op het ICQ bloemetje van de desbetreffende MOD klikken. Dan kun je berichtje sturen met bv:
URL forum
SU melding
Klaar.... toch? Geen extra bla bla, gewoon to the point.
Op zaterdag 19 januari 2002 02:32 schreef nelske het volgende:
Probleem is alleen dat een aantal mods webpagers, email en al dat soort spamgevoelige opties die ICQ kent uit heeft staan
Tijd om over te stappen!Trillian is a multi-network chat client that currently supports IRC, AIM, ICQ, MSN, and Yahoo Messenger. It supports all of the features you've come to expect from a good IM client, including but not limited to docking, multi-line edit boxes, buddy alerts, multiple connections to the same medium, a powerful skinning language, easy importing of your existing contacts, skinnable emoticons, logging, "global" away/invisible features, and a unified contact list. Trillian is completely free with no nag screens or built-in ads.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Is in ICQ ook gewoon uit te zetten hoor.Op zaterdag 19 januari 2002 02:35 schreef Merely het volgende:
[..]
[..]
Tijd om over te stappen!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq