Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wordt er in de su wel eens gekeken eigenlijk.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie topics van bijna 24 uur oud er nog in staan???
Het lijkt of het alleen sg is waar niet op gelet wordt.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Moet je eens kijken hoeveel topics er gemaakt worden en weer weggaan uit de SU :)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 97% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 14:19 schreef hdd het volgende:
Er zijn dingen die soms wat langer duren dan 1slot. :z

Wat zou jou het btw boeien :?
Staat toevallig ook een topic van mij bij maar er is niet eens op gereageerd.

Verwijderd

Er blijven ook wel eens dingen in staan die wel al opgelost zijn, maar de SU ervan wordt vergeten ofzo. Kan toch gewoon ? :)

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Meneertje HlpDsK is er niet...
vandaar dat de meeste SG zijn..

Verwijderd

Topicstarter
[topic=383422/1/200]
Huiswerk en onnodig omhoog kicken dus simpel slotje moet geen probleem zijn. En die staat er al bijna 22 uur

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Stoor je er toch niet zo aan mensen..

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind als ik er helemaal de moeite voor doe om iets te melden in su dat er ook nog wel naar gekeken mag worden en er teminste iets op gezegd word als la maar ofzo.

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 14:34 schreef hdd het volgende:
Zolang er geen reply's zijn en er geen slot op zit, is jouw topic gewoon nog niet aan de beurt.

Hoef je niet metteen te doen alsof jij op ignore staat ofzo..
Maar er werd altijd gezegd dat je mocht gaan klagen als het langer als 24 uur doet nou doe ik dit al bij 22 uur maar toch vind ik dit wel lang eigenlijk.

En ik voel me eigen niet op ignore staan maar heel effe naar kijken doe je toch niet zo lang over.

Verwijderd

Discussie is afgelopen week al een keer geweest.

Kijke even op [topic=380736/1/25]

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Waar moeten we opletten? SU? Wasda? :+

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op vrijdag 18 januari 2002 15:10 schreef Oscar the Grouch het volgende:
jij kijkt idd nooit >:)

[topic=384452/1/100]

;)

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 15:10 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Steeds Uitstellen :)

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 18 januari 2002 14:24 schreef DMS het volgende:
[topic=383422/1/200]
Huiswerk en onnodig omhoog kicken dus simpel slotje moet geen probleem zijn. En die staat er al bijna 22 uur
Hij's dicht nu. :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nou ja, ik geef toe dat er een paar oude topics instonden maar het viel alles mee. Alleen 2x SG die iets eerder hadden gekunt maar ja.

Soms komt het gewoon zo uit dat er toevallig niemand van SG is en dan kan het even duren voordat iets dicht is. Voor de rest weet ik van mezelf dat ik vrijwel elk half uur even in SU kijk of er iets dringends bij staat of iets voor Softe Goederen oid en dat doe ik dan iig. Soms gewoon alles, soms niet, hangt er beetje van af ;)

Het wordt iig wel gewaardeerd hoor ;) En kijk eens, speciaal voor jou SU leeggehaald (das niet helemaal waar, ik ben vrij en er stonden er maar 6 :P)

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 15:25 schreef IceStorm het volgende:
Nou ja, ik geef toe dat er een paar oude topics instonden maar het viel alles mee. Alleen 2x SG die iets eerder hadden gekunt maar ja.

Soms komt het gewoon zo uit dat er toevallig niemand van SG is en dan kan het even duren voordat iets dicht is. Voor de rest weet ik van mezelf dat ik vrijwel elk half uur even in SU kijk of er iets dringends bij staat of iets voor Softe Goederen oid en dat doe ik dan iig. Soms gewoon alles, soms niet, hangt er beetje van af ;)

Het wordt iig wel gewaardeerd hoor ;) En kijk eens, speciaal voor jou SU leeggehaald (das niet helemaal waar, ik ben vrij en er stonden er maar 6 :P)
pluimpje voor IceStorm :P

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 15:34 schreef Amnesiac het volgende:

[..]

pluimpje voor IceStorm :P
geef die man een sigaar :7 ( uit eigen doos uiteraard)

edit:

sorry, geen sigaar, er staan alweer 5 nieuwe berichten in SU

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:14

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ach, er komen per dag zo'n 100-130 nieuwe topics bij in SU, valt me mee dat die topiclist niet een heel stuk langer is ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Kees is tenminste reeeeel :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 18 januari 2002 16:46 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Kees is tenminste reeeeel :)
En jij gebruikt iig genoeg 'ees' :P

Verwijderd

Ik post er regelmatig en heb tot nu toe netjes antwoord gekregen op al m'n posts, hoe zeikerig ze ook waren :)

Soms kan het even duren ja, het schijnt dat modjes net mensen zijn en ook 'een leven' hebben (volgens mij onzin en zitten ze gewoon op het crew-forum elkaar uit te wonen, maar goed)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:41

Jaymz

Keep on moving !

* Jaymz check regelmatig SU en 'ruimt' nog wel eens dubbeltopicjes en afgehandelde meldingen.

Idd valt het me wel eens op dat er meer topics instaan die ik kan 'afhandelen' (met mijn mod-mogenlijkheden) dan ik verwacht. Afgehandelde of 'niet nodig om in te grijpen' meldingen. :)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
* veldmuis opmerking
feedback, geen flame ;)

SG blijft idd vaak vrij lang staan...HK gaat wel snel

misschien dat een GC-HGM of wat HGA's wat vaker de SG-dingen kunnen checken ofzo :?

of HlpDsK zelf :?
is toch ook vaak genoeg online ;)

nogmaals: geen flame dus oid! :)

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 09:36
Ik heb net 7 uur gewacht op een verhuizing van mijn topic.

Vorige week maakte ik ookal zo'n foutje met het posten van een topic in een verkeerd forum. Toen vroeg ik een verhuizing aan in LA, toen was het binnen 5 min gefixed met de melding volgende keer in SU... Nou dat heb ik nu gedaan.

Moest ik weer een topic openen in LA om ervoor te zorgen dat ze mijn topic in SU eens lazen :(

...

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Volgende keer icq-en, werkt beter, directe response. :)

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 01:45 schreef Haranaka het volgende:
Ik heb net 7 uur gewacht op een verhuizing van mijn topic.

Vorige week maakte ik ookal zo'n foutje met het posten van een topic in een verkeerd forum. Toen vroeg ik een verhuizing aan in LA, toen was het binnen 5 min gefixed met de melding volgende keer in SU... Nou dat heb ik nu gedaan.

Moest ik weer een topic openen in LA om ervoor te zorgen dat ze mijn topic in SU eens lazen :(
Okee, hier wil ik toch nog even op reageren.

Ten eerste ben jij degene die het foutje maakte (zei het niet expres natuurlijk). Een melding in SU is dan inderdaad de juiste weg (dus niet in LA!).

Het is niet zo dat wij continue in SU zitten te F5'en (of Ctrl-R'en in mijn geval). Kortom het kan inderdaad voorkomen dat het wat langer duurt. Dit is helemaal niet zo'n probleem en zeer zeker geen reden om je boos over te maken. Wij zijn degene die andermans foutjes opruimen. We hebben ook wel eens andere dingen te doen, of zijn even te druk bezig om een SU te behandelen.
LA is niet de oplossing om je foutje sneller behandeld te krijgen in ieder geval.

Wat je SU betreft. Als ik de rechten had om het betreffende topic te verplaatsen, dan was dat ook echt wel gebeurd. Moderators hebben echter beperkte rechten op het forum. Ik kan buiten NOS maar op een paar plaatsen modden. Misschien dat het geven van (H)GM rechten aan wat meer mensen een aantal dingen op zou lossen. Ik vind in ieder geval niet dat de crew onderbemand is op het moment. Zeer zeker niet.
Op zaterdag 19 januari 2002 01:53 schreef Heineken het volgende:
Volgende keer icq-en, werkt beter, directe response. :)
Ja en een hele hoop modjes hebben liever een SU dan een ICQ'tje. Simpelweg omdat een ICQ'tje heel wat meer energie kost voor een modje.

ICQ gesprekken verlopen namelijk nooit zo:
user: http://blablabla moet op slot
crewlid: Ok done, thx :)
Ofwel een ICQ'tje is heel wat bewerkelijker ;) Daarnaast hebben de meeste mods het al druk genoeg.

Overigens word je door een ICQ'tje als mod zijnde gedwongen om meteen actie te ondernemen. Je zit daar niet altijd op te wachten. Tja mods zijn ook net mensen :+

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op zaterdag 19 januari 2002 02:03 schreef nelske het volgende:
Tja mods zijn ook net mensen :+
Oja, das waar..... :{

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:41

Jaymz

Keep on moving !

Op zaterdag 19 januari 2002 02:03 schreef nelske het volgende:
..
..
..
Misschien dat het geven van (H)GM rechten aan wat meer mensen een aantal dingen op zou lossen. Ik vind in ieder geval niet dat de crew onderbemand is op het moment. Zeer zeker niet.
..
..
..
De crew is zeer zeker niet onderbemand.

Alleen heb ik wel eens het idee dat op momenten (en teveel naar MIJN zin) nèt de verkeerde mensen online zijn:
De modjes die er ook niks mee kunnen, en nou net op dàt forum ook 'bezoeker' zijn.

Ook ik kom in SU nog wel eens (en wederom teveel naar MIJN zin) meldingen tegen al _geruime_tijd_ open staan (úren) die:
  • <li>Of door 'iedereen' gedaan kunnen worden (Duidelijke move, duidelijk overtreding <li>Een reply 'nodig hebben' "Mwoh valt wel mee", of een vraag om verduidelijking. <li>Al _geruime_tijd_ afgehandeld zijn. :{ <li>Best wel ff naar het crewforum kunnen voor overleg. <li>Dubbelmeldingen. (2 keer hetzelfde topic gelinkt ofzo)
Topics in SU die dicht kunnen sluit ik dan maar 'gemiddeld' zo'n (gokje) 5 à 10 op een dag.

• Han
  • Niet online

Han

Op zaterdag 19 januari 2002 02:03 schreef nelske een heel lang verhaal met o.a.:

......Ja en een hele hoop modjes hebben liever een SU dan een ICQ'tje. Simpelweg omdat een ICQ'tje heel wat meer energie kost voor een modje.

ICQ gesprekken verlopen namelijk nooit zo:
[..]

Ofwel een ICQ'tje is heel wat bewerkelijker ;) Daarnaast hebben de meeste mods het al druk genoeg.

Overigens word je door een ICQ'tje als mod zijnde gedwongen om meteen actie te ondernemen. Je zit daar niet altijd op te wachten. Tja mods zijn ook net mensen :+
Je kunt ook gewoon op het ICQ bloemetje van de desbetreffende MOD klikken. Dan kun je berichtje sturen met bv:

URL forum
SU melding

Klaar.... toch? Geen extra bla bla, gewoon to the point. :7

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 02:26 schreef Jaymz het volgende:

[..]

De crew is zeer zeker niet onderbemand.

Alleen heb ik wel eens het idee dat op momenten (en teveel naar MIJN zin) nèt de verkeerde mensen online zijn:
De modjes die er ook niks mee kunnen, en nou net op dàt forum ook 'bezoeker' zijn.

Ook ik kom in SU nog wel eens (en wederom teveel naar MIJN zin) meldingen tegen al _geruime_tijd_ open staan (úren) die:

<li>Of door 'iedereen' gedaan kunnen worden (Duidelijke move, duidelijk overtreding)
<li>Een reply 'nodig hebben' "Mwoh valt wel mee", of een vraag om verduidelijking.
<li>Al _geruime_tijd_ afgehandeld zijn. :{
<li>Best wel ff naar het crewforum kunnen voor overleg.
<lil>Dubbelmeldingen. (2 keer hetzelfde topic gelinkt ofzo)

Topics in SU die dicht kunnen sluit ik dan maar 'gemiddeld' zo'n (gokje) 5 à 10 op een dag.
Mjah, daar ben ik het wel enigszins mee eens. Ik doe namelijk zo'n beetje hetzelfde ;)

Misschien dat er eens gekeken moet worden naar wat uitbreidingen qua modrechten van een aantal mensen, maar dat lijkt me meer iets voor het CF ;)
Op zaterdag 19 januari 2002 02:27 schreef Merely het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon op het ICQ bloemetje van de desbetreffende MOD klikken. Dan kun je berichtje sturen met bv:

URL forum
SU melding

Klaar.... toch? Geen extra bla bla, gewoon to the point. :7
Yupz, is zeer zeker het geval ;)

Probleem is alleen dat een aantal mods webpagers, email en al dat soort spamgevoelige opties die ICQ kent uit heeft staan :o

• Han
  • Niet online

Han

Op zaterdag 19 januari 2002 02:32 schreef nelske het volgende:
Probleem is alleen dat een aantal mods webpagers, email en al dat soort spamgevoelige opties die ICQ kent uit heeft staan :o
Trillian is a multi-network chat client that currently supports IRC, AIM, ICQ, MSN, and Yahoo Messenger. It supports all of the features you've come to expect from a good IM client, including but not limited to docking, multi-line edit boxes, buddy alerts, multiple connections to the same medium, a powerful skinning language, easy importing of your existing contacts, skinnable emoticons, logging, "global" away/invisible features, and a unified contact list. Trillian is completely free with no nag screens or built-in ads.
Tijd om over te stappen!

:9

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 02:35 schreef Merely het volgende:

[..]

[..]

Tijd om over te stappen!

:9
Is in ICQ ook gewoon uit te zetten hoor.

Daar gaat het om, dat sommige icq-pagers niet de mod bereiken omdat ze die onzin uit hebben staan.
Pagina: 1