TMPGEnc blijft hangen bij grote bestanden!

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 04:25
hey,

ik gebruik TMPGEnc om .mpeg bestanden naar divx te veranderen maar nu heb ik het probleem dat ie al bij bestanden van 70 mb blijft hangen! en dat terwijl ik hier nog een paar van 200mb heb...
weet iemand hoe ik dit kan tegen gaan of een alternatief voor TMPGEnc waarmee ik ook .mpeg naar divx kan veranderen ?

bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 04:25
ff wat meer info.. ik gebruik XP en TMPGEnc 2.5 en hij blijft net bij 99% hangen! cpu gebruik daalt van 100% naar 2-3% :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29

Smarron

The bend

(Onnodig om een nieuw topic te openen denk ik.)

Ik weet niet of ik hetzelfde probleem heb als de topicstarter, maar bij mij lijken de problemen hetzelfde.

Ik heb het met willekeurige bestanden, groot of klein. Soms lukt het wel, soms weer niet.

Mijn error:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~whatsupdoc/GoT/TMPGEnc.jpg

Heeft iemand hier ook last van? Ik gebruik de laatste versie van TMPGEnc 2.511.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14
bij mij loopt dat TMPGEnc ALTIJD vast :(
win98se trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anders moet ik maar op zoek naar een andere, terwijl ik deze juist zo fijn vond werken. Of mijn laptopje moet een dag gaan stressen (zal hij leuk vinden).

Mijn AMD 900Tbird lijkt het btw wel te doen. Het gaat ontzettend langzaam, maar nog geen errors. De laptop ook (PentiumIII), alleen de PC (met AMD XP) niet. :?

Een film van anderhalf uur duurt met die Tbird ongeveer 6 uur, met de laptop is dat 7 en met de AMD XP had het programma een tijd te berekenen van maar 2 uur !! En dat wil ik nou juist. Dan gaat het tenminste nog met een redelijke snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideBuster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-01 08:44

SideBuster

Deka Dirk AH Yeah Vomar Ald!!!

Neem anders hier eens een kijkje: www.doom9.nl

V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik ben erachter gekomen dat het probleem toch in het programma zelf ligt, ook na verschillende ervaringen van anderen.

Toch wil ik het aan de praat krijgen.
Ik had net een mpg (22 mins) omgezet naar mijn wensen. Dat is gelukt (duurde 13 minuten ongeveer), alleen liep het geluid niet synchroon. Maar goed. Hij deed het wel.

Nu ben ik bezig met een avi (90 mins) en die had een read error op 5%, daarna nog een keer gedaan en op 3% was het afgelopen. Ik had de priority bij idle en stressed op high gezet, wat leek te helpen, daarna was de error er op 10%.

Nu ben ik gaan kijken bij de instellingen van de cpu en heb 3DNow uitgezet. Nu ik dit schrijf is hij bezig en staat op 19%. Hij lijkt het dus te doen. Ik weet alleen niet wat voor gevolgen het heeft voor het eindresultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

check de film eens op badframes of freezing frames, misschien dat je dan een oplossing hebt.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Je moet ook even rommelen met de prioriteit van verschillende filters in de opties. Even googlelen doet wonderen ;)
Pagina: 1