hangt ervanaf welke versie je hebt, dus zoals BalusC zegt, zoeken.
[mierenneukmodus]
het is abit
[/mierenneukmodus]
[mierenneukmodus]
het is abit
[/mierenneukmodus]
Hoogste multiplier 8.5 * 100 = 850.
Ik had gehoopt dat er een snelle celeron processor op zou kunnen, 1000 of 1100 mhz.
Ik had gehoopt dat er een snelle celeron processor op zou kunnen, 1000 of 1100 mhz.
Celerons zijn multiplier locked, dus het maakt geen hol uit welke multiplier je moet hebben
er kan max een celeron 1100 op (niet de A versie).
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
multiplier wordt door de cpu zelf bepaald
wat de BIOS meldt is dus niet altijd correct maar dat maakt niet uit
max. FSB is 100 volgens specs, maar je kunt natuurlijk hoger
tualatin core wordt niet ondersteund
wat de BIOS meldt is dus niet altijd correct maar dat maakt niet uit
max. FSB is 100 volgens specs, maar je kunt natuurlijk hoger
tualatin core wordt niet ondersteund
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Ja de multiplier zit bij intel vast. Op mijn CPU Celeron II 700 is die dus 10,5 x 66,6666 = 700Mhz. Nu heb ik mijn FSB op 105 gekregen en nu loopt hij dus op 10,5 x 105 = 1100Mhz.
uh, heb je de bios ook geupdate? dan ondersteund ie gelijk hogere snelheden, die van mij tenminste wel
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
kan daar geen mooie p3 Tualatin op (1300Mhz
)
Verwijderd
Schijnbaar niet, maar probeer 's.
Als het lukt, doe ik het ook....
Als het lukt, doe ik het ook....
Op zondag 20 januari 2002 21:23 schreef GKLQuake het volgende:
kan daar geen mooie p3 Tualatin op (1300Mhz)
Met een powerleap converter misschien.. (op hun website staat wel ergens met welke borden ze getest hebben).Op zondag 20 januari 2002 21:23 schreef GKLQuake het volgende:
kan daar geen mooie p3 Tualatin op (1300Mhz)
Maargoed, de P3 tualatin heeft een 133MHz bus nodig, dus als het al gaat, zit je wel met behoorlijk hoge PCI en AGP frequenties te kijken!
Standaard in ieder geval niet (BX werkt niet samen met tualatins).
neem de "GEWONE" celeron(maakt niet uit welke)
Niet de tualatin
en neem de slotket van abit...dan zit je goed
Niet de tualatin
en neem de slotket van abit...dan zit je goed
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Je kunt de multiplier en de FSB zo instellen dat er een 1800mhz op kan, maar dat krijg je nooit werkend ben ik bang.
Ik zit ook met dit bord en wil eigenlijk wel een upgrade, maar weet niet wat
* TERW_DAN wil hem niet vervangen voor een celeron omdat een katmai veel cache heeft en dat is met de proggies die ik erop draai wel gemakkelijk.
Ik zit ook met dit bord en wil eigenlijk wel een upgrade, maar weet niet wat
* TERW_DAN wil hem niet vervangen voor een celeron omdat een katmai veel cache heeft en dat is met de proggies die ik erop draai wel gemakkelijk.
same prob here...motte ze die p3 ff goedkoper maakkuh
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Officieel kan er nog een celeron op van 700 mhz fsb 66, maar kan de 733 of de 766 celeron er dan wel op?
Met de laatste bios update(BE6TH.EXE)
Adds support for Celeron II CPU 633 MHz and up to 700MHz .
Fixes the keyboard LED still on issue after shutting down the system under Windows operating system.
Met de laatste bios update(BE6TH.EXE)
Adds support for Celeron II CPU 633 MHz and up to 700MHz .
Fixes the keyboard LED still on issue after shutting down the system under Windows operating system.
Ik heb inmiddels een celeron 733 processor erop samen met een asus convertre, het zaakje overgeclockt op 1134 mhz en draait naar behoren.
Verwijderd
Draait hier met Powerleap PL-iP3/T (Celly Tualatin) op 1267. Haalt 1500 met Voltage-mods (binnenkort in dit theater).
Cool!Op zondag 03 februari 2002 10:57 schreef chuck het volgende:
Ja de powerleap convertre+ Abith BE-6 + tulatin kan dus wel.
Nu alleen wachten tot Powerleap met een Neo/T komt.. Dan kan ik 2 Tualatins op mijn BP6 prikken
Pagina: 1