Dat is een losse cache module. Volgens mij zelfs 2nd level cache. Iets van 256 kb oid...
Heb ik wel vaker gezien... (zit tegenwoordig ingebakken in de proc)
Heb ik wel vaker gezien... (zit tegenwoordig ingebakken in de proc)
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Dit is een Cache module, waarmee je dus het cache geheugen uitbreidt
Verwijderd
Die is antiek gaaf man. Ken iemand die heeft er ook nog eentje maar wil toch wel graag een nieuwe 
Dacht ook dat dat je Cache is, maar niet 100% zeker.
Dacht ook dat dat je Cache is, maar niet 100% zeker.
zie ook dit topic en mijn reply daarin...
[topic=347547]
[topic=347547]
Verwijderd
Hmm, klopt
Wie heeft er toevallig nog eentje liggen?
Moet er nl. nog eentje hebben voor mijn server (dat arme ding trekt t niet meer
)
Bedankt jongens, ik d8 al zoiets, maar tis altijd lekker als het van meer kanten wordt bevestigd
Geen idee wat ze kosten maar weet wel dat er zeer veel verschillende typen zijn . Ik heb cache geheugen voor mijn oude Cyrix 486 (1 reepje gebruik ik nu als sleutelhanger
en dat is 3 keer kleiner dan de cachemodule op de foto. De vraag is dus: als je het al vindt heb je dan ook het goede type.
Hij zit volgens mij toch echt vast, hoor.Op vrijdag 18 januari 2002 17:29 schreef maartenb het volgende:
Los Cache geheugen!
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Insteekbare cachemodule dus. SRAM om precies te zijn, lekker duur was dat toen.
Ja, dat waren de tijden dat je Cache nog kon upgraden.
Ja, dat waren de tijden dat je Cache nog kon upgraden.
Zo'm module heet COAST (Cache On A STick
).
Oslik blyat! Oslik!
Voor m'n Asus P55T2P4 board een jaar of wat geleden fl. 35,= voor betaald. Uitbreiding van 256 naar 512 L2 Cache.
Was toen een restant ding bij leverancier.
Was toen een restant ding bij leverancier.
? weet jij wat.
kweenie of dat nog verkrijgbaar is...Op vrijdag 18 januari 2002 16:18 schreef Ossi het volgende:
Hoeveel kosten die dingennu nog, als het nog verkrijgbaar is uiteraard?
hier staat het niet meer op de lijst, als je het nog ergens kunt kopen zal het waarschijnlijk een restpartij zijn.
*ding* Einde bericht *dong*
Tja, ik heb er eentje liggen van ASUS (kan best die voor de P55T2P4 zijn), hij is behoorlijk kieskeurig qua mobo (een Soyo met een passende slot wilde hij iig niets van weten); wat voor mobo heb je?Op vrijdag 18 januari 2002 16:18 schreef Ossi het volgende:
Hoeveel kosten die dingennu nog, als het nog verkrijgbaar is uiteraard?
(oh, en [mike] heeft eerder gevraagd, dus is je voor als hij z'n email checkt (en de juiste mobo heeft))
Oslik blyat! Oslik!
Heb hier nu 2 oude PC's staan.
Een beide Compaq deskpro's.... van de helft weet ik niet wat het is
Een beide Compaq deskpro's.... van de helft weet ik niet wat het is
op de hcc heb ik ze gezien voor fl. 0,50 per stukOp vrijdag 18 januari 2002 21:13 schreef theborgnl het volgende:
[..]
kweenie of dat nog verkrijgbaar is...
hier staat het niet meer op de lijst, als je het nog ergens kunt kopen zal het waarschijnlijk een restpartij zijn.
als je zoiets vind overleef je het wel
kep hier ook nog wel een paar k ligge als je nodig hebt,
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Verwijderd
Volgens mij heb ik ook zo'n bruin slot en das geen geen PCI of dat oude... en ook niet agp het zit helemaal onderin ik zal niet weten wat het is
Mijn mobo is een Aopen AX3S
Verwijderd
da zal wel een CNR-slot zijn da gij bedoelt. Da wordt gebruikt voor modemekes meestal dacht ikOp vrijdag 18 januari 2002 23:35 schreef MasterDisaster het volgende:
Volgens mij heb ik ook zo'n bruin slot en das geen geen PCI of dat oude... en ook niet agp het zit helemaal onderin ik zal niet weten wat het is
Verwijderd
is dat zon hlaf AGP slot lijkt et welOp zaterdag 19 januari 2002 00:36 schreef C4NDYM4N het volgende:
[..]
da zal wel een CNR-slot zijn da gij bedoelt. Da wordt gebruikt voor modemekes meestal dacht ik
Pagina: 1