Straaljager-geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Geckow
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-07 17:57
Ik heb nu een leuk XP 1700+ je staan, met een NoiseControl Silverado en een stille schijf...

Echter wordt mijn rust verstoort door de kastkoeler, welke in mijn Aopen HQ-miditower zit (300 watt).

Maakt deze voeding erin zowieso een tering-herrie, en indien ja: bestaan er stillere voedingen (300 watt ongeveer, om mijn hardware te trekken).

Andere tips voor isolatie om stiller te maken?

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07-2025
Muahaha ;-) Straaljager geluid..

(--=) Peace For Everybody (=--)

Verwijderd

dan moeten we wel weten wat voor hardware je nog meer hebt

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 13:55 schreef geckowtje het volgende:
Ik heb nu een leuk XP 1700+ je staan, met een NoiseControl Silverado en een stille schijf...

Echter wordt mijn rust verstoort door de kastkoeler, welke in mijn Aopen HQ-miditower zit (300 watt).

Maakt deze voeding erin zowieso een tering-herrie, en indien ja: bestaan er stillere voedingen (300 watt ongeveer, om mijn hardware te trekken).

glaswol? hou je ook warmte buiten en als je erg goed koel ook nog de koelte binnen

Verwijderd

Moet je mn 80mm Delta HP eens horen! Die voeding is niks vergeleken met die fan.

Enermax en Zalman zijn vrij stil geloof ik. Zalman iig wel, maar daarvan zijn de kabeltjes absurd lang. Andere fan is ook genoeg trouwens. Kun je namelijk gewoon verwisselen. Neem dan een papst, die hoor je niet.

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 15:01 schreef Fewture het volgende:
Moet je mn 80mm Delta HP eens horen! Die voeding is niks vergeleken met die fan.

[...]
Of Dragon Orb 3 7krpm gewoon op 12v.. Veel te veel lawaai..

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 22:19
Straaljager-geluid, hmmm klinkt bekend :(

Verwijderd

lol, je moet toch wel een behoorlijke koeler hebben wil die boven mijn aopen 52x uit komen >:)

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
Inderdaad, de enige fans die de naam 'straaljager' mogen ontvangen zij Delta HP's >:)

Geef mij toch maar Papst!

Dato DUO synth voor twee

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 15:17 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:

[..]

Of Dragon Orb 3 7krpm gewoon op 12v.. Veel te veel lawaai..
delta 12 cm 12 volt 190 cfm gewoon herrie

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
56dB(a) gewoon???

Die dingen waren 25 piek op Campzone :P (en ik heb er natuurlijk eentje meegenomen!)

Dato DUO synth voor twee

• JTW
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-05 22:47

JTW

Op vrijdag 18 januari 2002 14:01 schreef JusticeFriends het volgende:

[..]

glaswol? hou je ook warmte buiten en als je erg goed koel ook nog de koelte binnen
hoe bevestig je die glaswol dan?
want mijn fans maken ook een [...] herrie

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 13:55 schreef geckowtje het volgende:

vor wie heb je die XP 1700+ staan wat dat schijf je in die eerste regel

ja ik weet ik ben weer aan het zeiken |:(
Pagina: 1