geforce1 koeling

Pagina: 1
Acties:

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 22:22
hey allemaal

mijn fan van mn geforce1 ddr maakt een gigantishe hoeveelheid lawaai en is niet meer schoon te maken of iets dergelijks.. nou blijkt zon fantje ook moeilijk aan te koen te zijn. weet iemand of het mogelijk is hem alleen te laten draaien op de heatsink onder de fan? of eventuele andere suggesties zijn altijd welkom

ok thx!

mollie

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-05 15:50

Unagi

Always aware...

Pentium 1/Socket 7 heatsinkje moet wel genoeg zijn om m passief te koelen, mits er een beetje airflow is

Verwijderd

Je kan um ook op een lagere snelheid laten draaien, dan heb je soms nog een hogere 3d mark score (had ik iig met mn geforce 2 pro 64 mb van Leadtek)

Verwijderd

gewoon een kleine socket a koeler onder plakken met superlijm....

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Yep koelertje eronder plakken. Mijn Creative GF1 maakte ook een ratelend geluid, erg irritant. Ik heb er een 6x6 op geplakt, werkt prima. Ook nog eens betere koeling :)

Je kan ook dit nemen, had ik vroeger, werkt ook best goed
Afbeeldingslocatie: http://www.titan-cd.com/images/003_b.jpg

specs

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03-2025

Tentacle1

60% Puur Sap!

Haha, ik heb die fan een klein tijdje geleden per ongeluk gesloopt tijdens het schoonmaken... Dus ik moest ff snel wat anders bedenken:

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/ehorde/GoT/fan6800.jpg

Ik heb dus de oude fan eruit gehaald een een fan van een P1 koeler er opgeplakt.. Het werkt, dus :z

System specs

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Pentium1 fannetje is de makkelijkste/goedkoopste oplossing... als je in de buurt van Hengelo woont heb ik er nog wel 1 liggen...

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 22:22
erg goed!!! bedankt voor de replies! ik heb nu een p1 fannetje erop zitten en mn comp is weer stil en cool 8-)

nogmaals bedankt!!!

mollie
Pagina: 1