• real_jd
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Topicstarter
Wellicht dat de meesten van jullie het al weten, maar de Media Markt in Duitsland heeft de M505 in de aanbieding gegooid voor € 359. Dat is dus slechts € 3 duurder dan de M500 bij hun.

Ik ben hem in Nederland nog niet zo goedkoop (legaal) tegengekomen.

Verwijderd

Hmmm, bedankt voor de tip! :)

Eens even Simon Spaarvarken slachten. >:)

• real_jd

real_jd

Topicstarter
Je moet wel even opletten. In Aken zouden volgens posts bij pdaclub nog maar enkele M505's te krijgen zijn. Ik ben zelf vanmorgen in Herzogenrath (ligt naast Aken) geweest om er een te halen en daar lag nog een hele stapel. Ik zou iig even bellen als je naar een ander filiaal wilt gaan.

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
zit je alleen wel met garantie, als het verrot gaat moet het weer helemaal naar Duitsland :(

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Verwijderd

Ik mag aannemen dat daar toch geen Germaanse software opzit???

Heb het al gevonden. Als je hem de eerste keer opstart of reset dan kun je de taal kiezen (NL zit er natuurlijk niet bijmaar Engels wel)

• real_jd

real_jd

Topicstarter
Precies. Je dient direct bij het begin te kiezen. De 2 cd-roms met de software is allemaal in 5 talen, namelijk Engels, duits, frans, spaans en italiaans.

De handleiding is wel in het duits, maar het is een exacte vertaling van de pdf file "getting started" op de site van palm. Overigens is op de site ook nog het complete handboek te downloaden als pdf (zit niet bij handheld).

Ik ben nu sinds gisteren met de m505 bezig en had niet verwacht dat er zoveel me zou kunnen. Het is pas mijn eerste handheld dus veel ervaring had/heb ik er dan ook niet mee

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:36
dus als ik hem via internet bestel kan het wel es een tijd gaan duren.

of niet zit ik er dan naast. Of moet ik hem in duitsland gaan halen. Dus ff met de auto heel en weer karren.

Waar zit eigenlijk de dichtsbijzijnde mediamarkt in duitsland gezien van noord-brabant dan. op de site kan ik daar geen info over vinden.

Verwijderd

Wie zijn deze Palm allemaal gaan halen in Duitsland en bij welke Mediamarkt?

Ik twijfel zelf nog een beetje. Maar als ik hem koop ga ik naar Nordhorn...

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:36
hoeveel kilometer ligt dat over de grens dan????

• real_jd

real_jd

Topicstarter
Sja... Ik weet iig dat ze in Herzogenrath (da's naast Kerkrade) ze gisteren nog een aantal hadden liggen. Ben er gisteren nog een gaan halen voor een vriend van me.

Dus reken maar uit hoe lang jullie rijden naar Kerkrade. De overige Media Markten weet ik ook niet precies te liggen.

Verwijderd

Nordhorn ligt ten noorden van Enschede/oldenzaal zo ongeveer op de grens.

Verwijderd

uhh in Kerkrade zelf ligt tegenwoordig ook een Mediamarkt.

• real_jd

real_jd

Topicstarter
De Duitse aanbiedingen zijn in Nederland niet geldig. Maar dat er in kerkrade ook een lag wist ik niet. Bedoel je niet Herzogenrath? De Media markt ligt in een straat tegenover een Kerkraadse straat maar is toch echt Duits.
Pagina: 1