Toon posts:

Soldier Of Fortune.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heb ik een cheat geïnstalleerd voor Soldier Of Fortune.
Volgens de beschrijving van de cheat moest ik het volgende wijzigen aan de eigenschappen van het programma SOF.EXE

Om de cheat te laten werken, moest ik hier het volgende van maken: SOF.EXE +CONSOLE 1 (onder eigenschappen van de snelkoppeling)

In mijn geval:
Doel: "c:\games\Soldier Of Fortune\sof.exe + console 1"

Na opstarten van het spel, zou dmv het ~ teken de console beschikbaar worden, om de cheatcodes te kunnen invoeren.
Helaas..helaas, het werkt niet, na het indrukken van de ~ toets in het hoofdmenu van het spel, gebeurt er niets.

Wat ook opvalt, is dat het beginscherm van Activision niet meer verschijnt (introfilmpje)

Het spel doet het verder wel...maar helaas zonder cheatcodes.

Wie weet iets ?

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Op vrijdag 18 januari 2002 13:31 schreef ommeh01 het volgende:
Onlangs heb ik een cheat geïnstalleerd voor Soldier Of Fortune.
Volgens de beschrijving van de cheat moest ik het volgende wijzigen aan de eigenschappen van het programma SOF.EXE

Om de cheat te laten werken, moest ik hier het volgende van maken: SOF.EXE +CONSOLE 1 (onder eigenschappen van de snelkoppeling)

In mijn geval:
Doel: "c:\games\Soldier Of Fortune\sof.exe + console 1"

Na opstarten van het spel, zou dmv het ~ teken de console beschikbaar worden, om de cheatcodes te kunnen invoeren.
Helaas..helaas, het werkt niet, na het indrukken van de ~ toets in het hoofdmenu van het spel, gebeurt er niets.

Wat ook opvalt, is dat het beginscherm van Activision niet meer verschijnt (introfilmpje)

Het spel doet het verder wel...maar helaas zonder cheatcodes.

Wie weet iets ?
Ik dacht dat je het zo moest doen:
Doel: "c:\games\Soldier Of Fortune\sof.exe" + console 1

En misschien de + tegen de console aantypen (zo dus :P +console 1). Weet het niet meer zeker probeer het is.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Het is "+set console 1", kan in je snelkoppeling, of via dos, maakt niks uit.

Veel plezier ermee :P

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-02 18:20
Have fun cheatin' :? :P