Toon posts:

flash movie size?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een menu-balk gemaakt maar hij is te groot om in mijn html-pagina te plakken nou kan ik een aantal dingen doen:
- De size in dreamweaver aanpassen, maar dan heeft hij geen zuivere vormen meer.
- In flash alle layers selecteren en resizen, maar dan resized hij alleen alle objecten op level_0 alle onderliggende niveaus worden niet geresized.
Bij de movie-properties kan alleen de canvas-grootte worden aangepast.

Weet iemand een makkelijke manier om de complete content van een flash movie te resizen??

bvd mrjooper

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:28
Volgens mij kun je in de HTML probleemloos de Flash movie resizen... 'k zou wel even de hoogte/breedte verhouding gelijk houden.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
Nou ben ik zelf aan het twijfelen, volgens mij is het inderdaad zo dat als je de breedte/lengte verhouding gelijk houdt je de content kunt verkleinen in dreamweaver.

Desondanks vraag ik me toch af of er een manier is om dat in flash te doen op alle content

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:28
Op vrijdag 18 januari 2002 13:31 schreef mrjooper het volgende:
Nou ben ik zelf aan het twijfelen, volgens mij is het inderdaad zo dat als je de breedte/lengte verhouding gelijk houdt je de content kunt verkleinen in dreamweaver.

Desondanks vraag ik me toch af of er een manier is om dat in flash te doen op alle content
Hmm, in ieder geval niet met CTRL + M > Modify Movie, want dat is de canvas-size. Misschien met Export Settings: andere size opgeven. (Statisch dus, niet %)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hmm.. Hoe ziet de inhoud van je .fla eruit? Ik bedoel: Is het makkelijk aan te passen of is het onbegonnen werk?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

tadaaa! :)
het antwoord

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 15:56 schreef tie-rep het volgende:
tadaaa!