Toon posts:

Wie weer een oplossing.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik woon in een dorp met postcode 7447XW. Ik wil graag een vaste verbindin .Ik kan via Essent en Mxstream nog niet , volgens de site. Is er nog een alternatief wat wel mogelijk is ???

Verwijderd

hmm ja dit is errug klote voor je; mxstream zegt "mxstream is helaas niet op uw locatie te leveren"...dat betekent dat je te ver van de telefooncentrale zit; en dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat bbned ook nooit beschikbaar zal zijn. bij de isp's van bbned zeggen ze ook dat er gewoon nog geen planning is voor jouw telefooncentrale

kijk anders nog even op chello.nl of je dat kan krijgen (ja ik heb zelf geen idee of upc in jouw gebied er is)

als het niet zo is; dan vind ik het erg klote voor je; en ik maar kankeren dat het nog 6 weken ofzo voor mij duurt; klote voor je joh

je kan wel sattelliet internet nemen, maar dat is nog super duur en niet makkelijk in omgang (downloads zetten ze in de wacht voor je enzo)

Verwijderd

Verhuizen of een huurlijntje aan laten leggen of isdn van @work

Verwijderd

Als het puur om de kosten gaat heb je toch nog wel van die aanbieders waar je voor €20 (of zoiets) een hele maand via je modempje mag internetten.

Als het je om de snelheid gaat:
Geduld is een schone zaak. :)

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 14:06 schreef Peter1 het volgende:
Als het puur om de kosten gaat heb je toch nog wel van die aanbieders waar je voor €20 (of zoiets) een hele maand via je modempje mag internetten.

Als het je om de snelheid gaat:
Geduld is een schone zaak. :)
nee dat is juist een probleem...30 euro is volgens mij het goedkoopste, en dan kan je van savonds 7 tot sochtends 8 internetten

maar ik denk dat de auteur bedoelde dat hij gewoon breedband internet wil

Verwijderd

Topicstarter
nou dat van €30 lijkt mij wel wat. Welke is dat, friaco toevallig ???. Snap dat niet helemaal. Ze hebben het daar ook over belpakketen van €45
Pagina: 1