Wat denk je nu zelf
Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com
Als ik alleen al een vermoeden had, stelde ik deze vraag nie eens.Op vrijdag 18 januari 2002 13:09 schreef XippIX het volgende:
wat denk je zelf?
Verwijderd
antwoord is natuurlijk "nee" 
bedrijven willen altijd op de een of andere manier geld aan je verdienen
bedrijven willen altijd op de een of andere manier geld aan je verdienen
er is wel via 0800, maar dan betaal je abbo-geldjes
je brengt me op een ID !Op vrijdag 18 januari 2002 14:24 schreef serkoon het volgende:
Ach, met een beetje wardiallen kom je vast wel ergens
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
Hmmm, iets zegt mij dat dat dan niet gratis isOp vrijdag 18 januari 2002 14:21 schreef THE_CR0SS het volgende:
er is wel via 0800, maar dan betaal je abbo-geldjes
Antwoord is NEE, en als het ergens zou zijn dan iig niet in Nederland.
Die is er wel! 
Maar daar kun je alleen geen abbo nemen...
Waarom niet?
Nou heel makkelijk, je betaald er eigenlijk wel voor!
Kijk je had eerst Concentric Networks Nederland...
Daar heb ik zo'n 3 jaar geleden mijn eigen provider op gestart. Je koopt een aantal lijnen die je per inbelpunt kunt gebruiken, verspreid het woord, en hoppa je hebt al klanten
Je krijgt dan voor jezelf (of liever gezegt kreeg!) een 0800-nummer waar jij gratis op in kunt bellen voor je eigen internet toegang, en om je domeinen te bewerken en dergelijke...
Het pakket waar ik het over heb heet FreeSurf, en wordt nu door XO communications aangeboden, die hebben Concentric overgenomen vandaar!
Helaas heeft dit wilde avontuur maar een half jaar geduurd, want toen gingen prijzen omhoog, en kon ik het niet meer betalen en heb ik dus opgezegt voordat ik hun geld schuldig ging worden... Het loont zich alleen als je meer dan 5000 leden hebt... (ik had er maar zo'n 500 (!)
dus... Helaas....
Vandaar dat ik mijn naam ook heb, van mijn site... wielgoesonline.net (eerst wielgoesonline.com) klonk wel ruig.... Wielgoesonline networks...
Maar toen ik opzegde verviel ook mijn 0800 nummer toegang, dus helaas.... Echt gratis is het niet, maar het zit bij de prijs inbegrepen en als je het goed doet is het wel gratis dus!
Maar daar kun je alleen geen abbo nemen...
Waarom niet?
Nou heel makkelijk, je betaald er eigenlijk wel voor!
Kijk je had eerst Concentric Networks Nederland...
Daar heb ik zo'n 3 jaar geleden mijn eigen provider op gestart. Je koopt een aantal lijnen die je per inbelpunt kunt gebruiken, verspreid het woord, en hoppa je hebt al klanten
Je krijgt dan voor jezelf (of liever gezegt kreeg!) een 0800-nummer waar jij gratis op in kunt bellen voor je eigen internet toegang, en om je domeinen te bewerken en dergelijke...
Het pakket waar ik het over heb heet FreeSurf, en wordt nu door XO communications aangeboden, die hebben Concentric overgenomen vandaar!
Helaas heeft dit wilde avontuur maar een half jaar geduurd, want toen gingen prijzen omhoog, en kon ik het niet meer betalen en heb ik dus opgezegt voordat ik hun geld schuldig ging worden... Het loont zich alleen als je meer dan 5000 leden hebt... (ik had er maar zo'n 500 (!)
Vandaar dat ik mijn naam ook heb, van mijn site... wielgoesonline.net (eerst wielgoesonline.com) klonk wel ruig.... Wielgoesonline networks...
Maar toen ik opzegde verviel ook mijn 0800 nummer toegang, dus helaas.... Echt gratis is het niet, maar het zit bij de prijs inbegrepen en als je het goed doet is het wel gratis dus!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Pagina: 1