Op zaterdag 19 januari 2002 00:59 schreef caesartje het volgende:
[..]
Mensen die geen onzin blaten! Heb zelf ook lange tijd op een Kyro2 gewerkt (hercules4500) Maar donker beeld? No way! Als je beeld donker is, en je hebt ALLES al geprobeerd, kijk ook es of je monitor zelf niet te donker staat

Blijkt nou dat _of_ je monitor _of_ je kyro2 door een dom defect simpelweg te donker is, download je powerstrip ofzo, krijg je je scherm haast wit mee...
Kyro2 werkt in bijna geen games?! WTF ?! opengl+direct3d etc zijn fully supported hoor! In zijn prijsklassse is de GF2MX er ook nix bij, hij haalt zelfs haast de GTS in.
Niet het geval? Download drivers voor je mobo en AGP slot! bv via 4in1 drivers of een AMD agp driver. Flash je bios en check je settings in Windows. Overigens is een Kyro2 zeer gebaat bij een snelle cpu, dat speelt dus ook een grote rol.
Succes met je waanideen...
Jonge, ga me nou niet oordelen als je me niet eens kent.
Denk je nou echt dat ik powerstrip en me monitor afstellen nog niet heb geprobeert!!

Als ik dat doe worden de spellen idd redelijk normaal alleen krijg ik dan zere ogen zo licht is me desktop als ik uit een spel kom.
En als je naar me sign had gekeken dan had je ook kunnen zien dat ik een P4 1.5GHz heb, dat is dus echt wel snel genoeg voor deze videokaart.
En je zegt dat hij bijna de GTS inhaalt, ik krijg anders bagger slechte scores in benchmarks, de meeste werken niet eens.
verder heb ik me BIOS al geflashed dat heeft helemaal niks uitgemaakt.
En ga nou niet zeggen dat ik blaat, ik werk al 12 jaar met pc's en ik heb al heel wat videokaartjes geinstalleert.
De pc waar ik nu op zit is me 6 of 7e pc vanaf me eerste 386, en dit is de eerste kaart dat ik echt een miskoop vind.
Ik zal blij zijn als me Ati Radeon binnen is!!