Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag over (illegaal) delen van ADSL-internet

Pagina: 1
Acties:

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:13

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Hai adjes :)

ik wil graag ff vragen in een forum hier of het delen van een MXStream verbinding in een netwerk hetzelfde gaat als met een kabelinternetverbinding. Maar dan dus zonder bij te betalen aan de KPN :P :D Dat mag niet, weet ik, maar mag ik hier wel vragen hoe dat gaat?

[modbreak]
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:45
Volgens mij zit je in het verkeerde forum

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jahoor als je specifieke vragen hebt over internet delen mag je die gewoon stellen.

Gebruik wel even de search, want VEEL problemen zijn daarmee makkelijk op te lossen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 12:48 schreef AzzKickah het volgende:
Dat mag niet, weet ik
Sterker nog, dat mag WEL van KPN, kijk maar eens op www.mxstream.nl, staat er zelfs uitgelegd.
Verder verwijs ik je graag naar de Internet Deelfaq, die je kunt vinden in [forum=4].
Succes!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-11 14:11

White Dust

PlaneScape: Torment

Je mag IDD achter 1 pc meerder pc's sluiten :) ik heb het in zo'n KPN shop gevraagt :P

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Officieel toch alleen bij MXStream Fast, niet bij MS Basic?

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

moven???

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

* jelmervos heeft een hekel aan die overdreven politieke correctheid van sommigen. |:(

Pas op! Mag niet, straks krijgt Tweakers een rechtzaak aan de broek! Dat het op duizenden andere sites ook staat hoe zoiets moet, dat doet er natuurlijk niet toe. :+

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Op vrijdag 18 januari 2002 21:46 schreef Ferdo het volgende:
Officieel toch alleen bij MXStream Fast, niet bij MS Basic?
basic ook, alleen als je t wil delen moet je t doen met de info die ze jou geven, als je vragen hebt helpen ze je niet bij de helpdesk

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Pagina: 1