M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
>> [forum=33]
Loop eens een audiozaak binnen, daar kan je dat vragen.. Dit is echt een HELE simpele vraag hoor
Loop eens een audiozaak binnen, daar kan je dat vragen.. Dit is echt een HELE simpele vraag hoor
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ik kreeg hem er dus niet bij
nu ben ik gisteren naar de elektrozaak geweest en zo'n beetje alle adapters geprobeert maar geen paste want het was een speciaal verloop stukje..
dus heeft iemand enig idee waar ik zo'n ding vandaan haal ??
nu ben ik gisteren naar de elektrozaak geweest en zo'n beetje alle adapters geprobeert maar geen paste want het was een speciaal verloop stukje..
dus heeft iemand enig idee waar ik zo'n ding vandaan haal ??
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
4.5 tot max. 6 Volt. [boeit eigenlijk niet zo veel ;)]
/Info
/Info
PB 3.2
ik heb in mijn md (ook een mt15 d8 ik) oplaadbare nimh batts gedaan, nou gaattie een eeuwigheid mee op een setje voor ik ze in de oplader moet schuiven
Bij Radio Twente (den haag, stille veerkade) hebben ze die plugjes voor de Sharp geloof ik. De vijf volt adaptor vind je bij Meek-It, die ernaast zit.
Je kunt ook een universele adapter kopen bij alle kabels.nl daar zitten verschillende verloopstukjes bij. Moet alleen goed kijken wat plus en min is. Heb ik ook werkt uitstekend.
@Muziekmuis bedankt voor het advies, maar ik gok dat de TS na 18 jaar wel een oplossing gevonden heeft.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.