Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telfort Business Net of KPN??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor m'n werk gaan uitzoeken of we de telefoonkosten (drastisch) kunnen drukken. Een optie zou Business Net van Telfort zijn. Daar komen echter vrij hoge aansluitkosten bij (we zijn maar klein) Momenteel hebben we KPN, maar op hun website wordt ik niet echt veel wijzer :(
Heeft iemand ervaring met een vergelijkbare dienst van KPN?

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Grip of gripnet.

Libertel zou ook nog een optie zijn met Corporate net.

Alle andere zijn voor zakelijk gebruik geen optie.

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

Verwijderd

Topicstarter
Grip is idd zoiets waar ik naar op zoek was, thnx!
Nu staat op de site dat gripNET per 1 juni 2001 (!) niet meer verkrijgbaar is. Iemand hier nog alternatieven voor, zodat ik niet naar de klanten"service" van KPN hoef te bellen?
Wil dat gewoon ff weten, is geen brandende vraag.

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Denk dat je het beste bij een business center langs kunt gaan. Dit staat ook nog op kpn.com:

EasyCall Totaal

EasyCall Totaal is vooral voordelig voor organisaties waarbij er veel contact is tussen de organisatie en de medewerkers onderweg. EasyCall Totaal biedt dezelfde voordelen als EasyCall Mobiel, maar zorgt bovendien voor een volledige integratie van de mobiele en vaste toestellen. Het is niet alleen mogelijk om verkort te bellen van het mobiele toestel naar het vaste toestel, maar ook vanuit de bedrijfsnetwerkomgeving naar het mobiele toestel. Tevens worden de voordelige tarieven voor alle onderlinge verkeersstromen berekend als er gebeld wordt met de handige korte nummers.