ik wil de logitech Z560 kopen
en ze uit amerika over laten komen. Maar weet iemand een te vertrouwen bedrijf?? En wat de leverings kosten zijn
Ik weet ff niet wat een Logitech Z560 is, maar als het op stroom loopt heb je een trafo van 110 > 230 Volt nodig en een verloopstekker. Verder krijg je met importheffingen te maken.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Moet zoiets nou per se uit amerika komen ?? Hier zal toch ook wel zoiets te krijgen zijn ?
Mother, will they like this song?
als je het nieuws hebt gelezen weet je dat dit het best 4.1 setje is opmoment. En hij is niet te krijgen in NL (nog neit)En gedult heb ik niet dus.
heeft iemand ervaring met dingen over laten komen uit amerika ??
als je credit card hebt is dit geen probleem
let wel op de verzendkosten die zijn over het algemeen erg hoog
let wel op de verzendkosten die zijn over het algemeen erg hoog
Over computerapparatuur krijg je geen heffingen. Je betaald alleen BTW.Op vrijdag 18 januari 2002 19:30 schreef victorvo het volgende:
Ik weet ff niet wat een Logitech Z560 is, maar als het op stroom loopt heb je een trafo van 110 > 230 Volt nodig en een verloopstekker. Verder krijg je met importheffingen te maken.
weet iemand dan en bedrijf in amerika wie ze verkoopt en ook nog verzend naar NL ?? Heb alles al af gezocht maar kan niks vinden
Nog steeds niet de beste. De videologic sirroco crossfire is nog altijd heer en meester. Uit meerdere tests al wel gebleken.Op zaterdag 19 januari 2002 13:42 schreef RA het volgende:
als je het nieuws hebt gelezen weet je dat dit het best 4.1 setje is opmoment. En hij is niet te krijgen in NL (nog neit)En gedult heb ik niet dus.
Oh? Nou zeg jij maar eens waar.Moet zoiets nou per se uit amerika komen ?? Hier zal toch ook wel zoiets te krijgen zijn ?
Maar die is wel 2x zo duur. Prijs/kwaliteit komt deze set zeker als een van de beste uit de reviews.Op zondag 20 januari 2002 17:01 schreef Yokozuna het volgende:
Nog steeds niet de beste. De videologic sirroco crossfire is nog altijd heer en meester. Uit meerdere tests al wel gebleken.
Das waar. Maar ze zeiden de beste set.
Das dus niet waar. Dat de prijs/kwaliteit verhouding beter is geloof ik graag. Misschien heeft Labtec er al aan meegesluiteld. Alleen daarom zou ik hem al kopenweet je dat dit het best 4.1 setje is opmoment
Heb je gelijk in, je moest mijn reply ook zien als een aanvulling niet als correctieOp zondag 20 januari 2002 21:34 schreef Yokozuna het volgende:
Das waar. Maar ze zeiden de beste set.
[..]
Das dus niet waar. Dat de prijs/kwaliteit verhouding beter is geloof ik graag. Misschien heeft Labtec er al aan meegesluiteld. Alleen daarom zou ik hem al kopen
Verwijderd
Wat leuk dat we toch altijd weer gaan modderen over welke de beste is...
in de ogen van de topic starter is dat dus de logitech set.. KLAAR.
Het ging hier om waar te koop?!?!
Laten we dus daar ons mee bezig houden?
[EDIT]
Ik weet niet of de link zo werkt, maar hier kun je ze al bestellen..
http://www.nextag.com/serv/pcmag/buyer/ProductM.jsp?kw=Logitech_Z560_5_PIECE&ptitle=3458719&pdir=3&click=n&node=300006&core=&page=1&lgsearch=z560&lgnode=300000
[\EDIT]
in de ogen van de topic starter is dat dus de logitech set.. KLAAR.
Het ging hier om waar te koop?!?!
Laten we dus daar ons mee bezig houden?
[EDIT]
Ik weet niet of de link zo werkt, maar hier kun je ze al bestellen..
http://www.nextag.com/serv/pcmag/buyer/ProductM.jsp?kw=Logitech_Z560_5_PIECE&ptitle=3458719&pdir=3&click=n&node=300006&core=&page=1&lgsearch=z560&lgnode=300000
[\EDIT]
dat wist ik ook nog wel te vinden maar die winkels shippe niet naar NL. Hoe duur zou iets van amerika naar NL halen zijn??
Nou daar had ik zelf ook aan gedacht, en nog afgezien van het feit dat ie 110 volt is, kost het overvliegen ongeveer net zoveel als de set zelf. Hij is namelijk vrij duur. Een kilootje of 20.
Geloof ik niet. Ik ken namelijk geen enkele negatieve review van de Sirrico Crossfire. Wel van de Klipsch Promedia 4.1 en dan vooral over de subwoofer die totaal geen lineare frequentieresponse heeft.Op maandag 21 januari 2002 10:38 schreef BrainDamage het volgende:
beste 4.1 set is nog steeds de Klipsch Promedia 4.1
maar die kost in NL ook 900 piek
Verwijderd
is dit zo'n vet speakersetje dan??of is de prijs gewoon laag en hij is wel goed??
is ie beter(sterker en mooier) kwa geluid dan de creative 3500dtt?
het is wel en 4.1 setje!! dat meot je niet vergeten. Maar uit alle revies komt hij tot zeer goed te voorschijn. En de woofer is gewoon super!!
Verwijderd
Ik heb een verzoek lopen bij 3IT dat zodra ze hem ergens zien dat ze me het laten weten. Kreeg vanochtend een mailtje dat ze hem in de prijslijst bij een leverancier van hun gespot hebben. Was alleen nog niet op voorraad bij die leverancier dus het kan nog wel even duren denk ik, maar goed ze komen dus wel....
Verwijderd
En ? Al binnen ? Of is dat zo'n bedrijf wat eerst een prijs neerzet en vervolgens niet kan leveren ?Op maandag 04 februari 2002 15:54 schreef D-FENCE het volgende:
Ik heb ze besteld, staan nu gewoon bij de pricewatch.
Ik wil graag jouw mening horen, ik ben ook wel geinteresseerd in dit setjeOp maandag 04 februari 2002 15:54 schreef D-FENCE het volgende:
Ik heb ze besteld, staan nu gewoon bij de pricewatch.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
DOHOp dinsdag 22 januari 2002 14:36 schreef curryworst het volgende:
is dit zo'n vet speakersetje dan??of is de prijs gewoon laag en hij is wel goed??
Op woensdag 06 februari 2002 21:48 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
DOH
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Pagina: 1