boombox

Pagina: 1
Acties:

• mailman|IA
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:52
Ik zag de volgende boombox bij de kijkshop staan:

http://www.kijkshop.nl/online/Shop/product_details.asp?catalog%5Fname=MainCatalog&category%5Fname=Auto+speakers&product%5Fid=87669&variant%5Fid=&category%5Fpath%5Fsegment=Car+audio&productlist%5Fpath%5Fsegment=Auto+speakers

Dit is uiteraard een slechte kwaliteit. Heeft iemand een idee waar ik soortgelijk ontworpen boomboxen kan vinden met betere geluidskwaliteit? Uiteraard mag het dan ook iets meer kosten. Iemand sites of tips?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij zijn die dingen altijd ruk (ze zijn meestal ook niet veel duurder dan deze).

Verwijderd

Stel ons even gerust en zeg dat je ze niet in een auto wilt plaatsen :)

Verwijderd

Imho kun je beter een tijdschrift als car&hifi of autohifi openslaan (en kopen natuurlijk) om ff te kijken welke als beste getest wordt (voor JOUW budget).

• mailman|IA
Het is niet het budget wat het probleem is. Het is inderdaad geen auto, het is een bus, waar ik geen gaten in wil boren! Vandaar :P

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Mediamarkt

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ach mijn broertje heeft ook zo'n ding in zijn auto.
Als je niet al te hoge eisen stelt, dan is dit leuk om wat meer BASS in je auto te krijgen.

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 11:44 schreef mailman het volgende:
Het is niet het budget wat het probleem is. Het is inderdaad geen auto, het is een bus, waar ik geen gaten in wil boren! Vandaar :P
Als je kwaliteit wilt en goed geluid, toch ff tijdschrift pakken. Maar wil je alleen een beetje bas erbij.....

• mailman|IA
Geen tijdschriften online?
Ik heb nog helemaal geen geluid, dus moet een compleet speakersysteem hebben!
Pagina: 1