Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Verwijderd
Die files zijn waarschijnlijk corrupt geworden toen 3dmark een keer is vastgelopen.
Dus toen hij vastliep was je fsb blijkbaar te hoog.
De enige oplossing is je fsb een tikje terug zetten en dan 3dmark opnieuw installeren.
Dan werkt het weer.
De enige oplossing is je fsb een tikje terug zetten en dan 3dmark opnieuw installeren.
Dan werkt het weer.
Verwijderd
niet gaan overdrijven. download ff de laatste bios update dan heb je misschien betere dividers. en kan je een hogere fsb halen zonder dat je andere hardware daar problemen aan ondervindt
Ik heb zelf ook van die file corrupted problemen misschien mot ik ook maar mijn fsb iets terug zetten (natuurlijk meer dan nodig dus steeds per 1 lager).
edit:
ik ga dan eerst maar een bios flash doen
ik ga dan eerst maar een bios flash doen
Taal fouten inbegrepen ;)
heb ik een tijd geleden terug ook gehad. opnieuw installeren is geen optie, je fsb is gewoon te hoog.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
9 van de 10 keer is dat het geheugen wat een steekje laat vallen dan..
Ik heb het ook meegemaakt met brak geheugen.
Ik heb het ook meegemaakt met brak geheugen.
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
geheugen is goed.. maar me fsb staat op 110 en alles doet het perfekt en 3dmark 2001 doet de test wel als ik textures op niet compressed instel, dus lezen vanaf de HD doet ie goed het ligt blijkbaar aan compressed textures???
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
hij is nooit vastgelopen en als ik wat andere instellingen instel doet ie het gewoon op dezelfde fsbOp vrijdag 18 januari 2002 12:43 schreef Death996 het volgende:
Die files zijn waarschijnlijk corrupt geworden toen 3dmark een keer is vastgelopen.
Dan werkt het weer.
Pagina: 1