Toon posts:

Is Tipp-Ex geleidend? XP unlock

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier op werk en heb alles meegenomen (rustige dag). Ik wil mijn XP unlocken maar ben effe lijm vergeten. Kan ik dan toch ook met Tipp-Ex opvullen dacht ik zo. Lekker duidelijk, zie ik meteen of ze goed gevuld zijn :) . Ik heb hier alleen geen multimeter. Weet 1 van jullie het?

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:35

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Denk niet dat dat verstandig is, aangezien Tipp-Ex hard word en dan heel makkelijk afbrokkeld

@MrBee_RC

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 22:28
Tiep eks valt eruit denk ik. Dat komt omdat er veel kalk inzit en minder lijmstoffen (zoals de botten van oude mensen :) )

Verwijderd

Tipp-ex is niet geleidend, maar zoals de vorige sprekers al opmerkten, heeft het de eigenschap af te brokkelen. En warmte zal het ook wel niet aan kunnen.

;)

Verwijderd

Topicstarter
Schijtzooi. Tussen de pauze kan ik niet even weg want KPN komthiero een koppelvlak aanpassen. |:( |:( |:( |:(
Kan ik nog niet unlocken :r

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

Op vrijdag 18 januari 2002 11:55 schreef Jamez_Joint het volgende:
Schijtzooi. Tussen de pauze kan ik niet even weg want KPN komthiero een koppelvlak aanpassen. |:( |:( |:( |:(
Kan ik nog niet unlocken :r
vraag of de ptt man niet wat bij zich heeft .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 22:28
altijd die koppelvlakken ook :(

Verwijderd

tipp-ex zal vast wel geleiden >:) , zelfs lucht geleid. In jouw geval is alleen de spanning een beetje laag :P

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08-2025

TheKeeper

In 2 words: NO!

Op vrijdag 18 januari 2002 12:04 schreef talin het volgende:

vraag of de ptt man niet wat bij zich heeft .
Pas op he!!!:( Ik wil als PTT-er niet vergeleken worden met een of ander zielig KPN-ertje!!!

Verwijderd

Topicstarter
KPN is te laat en de actie is nu afgeblazen. Ga effe snel wat lijm scoren.
Pagina: 1