Ik zit hier op werk en heb alles meegenomen (rustige dag). Ik wil mijn XP unlocken maar ben effe lijm vergeten. Kan ik dan toch ook met Tipp-Ex opvullen dacht ik zo. Lekker duidelijk, zie ik meteen of ze goed gevuld zijn
. Ik heb hier alleen geen multimeter. Weet 1 van jullie het?
Denk niet dat dat verstandig is, aangezien Tipp-Ex hard word en dan heel makkelijk afbrokkeld
@MrBee_RC
Tiep eks valt eruit denk ik. Dat komt omdat er veel kalk inzit en minder lijmstoffen (zoals de botten van oude mensen
)
Verwijderd
Tipp-ex is niet geleidend, maar zoals de vorige sprekers al opmerkten, heeft het de eigenschap af te brokkelen. En warmte zal het ook wel niet aan kunnen.
Schijtzooi. Tussen de pauze kan ik niet even weg want KPN komthiero een koppelvlak aanpassen.
Kan ik nog niet unlocken
Kan ik nog niet unlocken
vraag of de ptt man niet wat bij zich heeft .Op vrijdag 18 januari 2002 11:55 schreef Jamez_Joint het volgende:
Schijtzooi. Tussen de pauze kan ik niet even weg want KPN komthiero een koppelvlak aanpassen.![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik nog niet unlocken
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
tipp-ex zal vast wel geleiden
, zelfs lucht geleid. In jouw geval is alleen de spanning een beetje laag
Pas op he!!!:( Ik wil als PTT-er niet vergeleken worden met een of ander zielig KPN-ertje!!!Op vrijdag 18 januari 2002 12:04 schreef talin het volgende:
vraag of de ptt man niet wat bij zich heeft .
Pagina: 1