OK. Ik heb hier 8 pc's staan die niet het internet op kunnen. Tot voor kort liet ik elke pc log-files schrijven op een shared dir van mijn eigen werkstation en zo kon ik zien wanneer de rc5 en/of ogr buffer-in leeg was. Dan ging ik met mijn flop even wat nieuwe buffertjes importen en nam ik de buffer-outjes mee naar een pc met internet en flushen maar.
Maar nu doe ik het anders alleen niet met het gewenste resultaat. Ik heb nu in dezelfde share als waar de logfiles geschreven worden een buffer-in.rc5 en een buffer-in.ogr gezet. Als al die pc'tjes nu daar fetchen en flushen hoef ik maar voor één PC te zorgen. Toch?
Ik gebruik voor de remote pc's de volgende ini
1. Als de pc (roy) klaar is met rc5 gaat ie ogr doen. Ik wil dat ze alleen ogr doen als er geen rc5 meer in de remote buffer (van barry) zit. Kan dit?
2. Ik wil het liefste dat ze rc5 per 1000 flushen (als ze op zijn), maar OGR bij completering van een stub. Kan dit?
Een beetje lang verhaal, maar laat de guru's maar spreken
Maar nu doe ik het anders alleen niet met het gewenste resultaat. Ik heb nu in dezelfde share als waar de logfiles geschreven worden een buffer-in.rc5 en een buffer-in.ogr gezet. Als al die pc'tjes nu daar fetchen en flushen hoef ik maar voor één PC te zorgen. Toch?
Ik gebruik voor de remote pc's de volgende ini
Nou gaan er alleen 2 dingen niet goed.[parameters]
id=rc5@aintitcoolmail.com
[buffers]
checkpoint-filename=check
alternate-buffer-directory=//barry/share
[misc]
project-priority=RC5,OGR,DES=0,CSC=0
[triggers]
restart-on-config-file-change=yes
[logging]
log-file=//barry/share/roy.log
log-file-type=fifo
[rc5]
fetch-workunit-threshold=1000
randomprefix=238
[networking]
disabled=yes
[ogr]
fetch-workunit-threshold=20
1. Als de pc (roy) klaar is met rc5 gaat ie ogr doen. Ik wil dat ze alleen ogr doen als er geen rc5 meer in de remote buffer (van barry) zit. Kan dit?
2. Ik wil het liefste dat ze rc5 per 1000 flushen (als ze op zijn), maar OGR bij completering van een stub. Kan dit?
Een beetje lang verhaal, maar laat de guru's maar spreken
Toch maar eens een andere sig bedenken :P