Heb pas de Ms.intellimouse explorer 3.0.Het is een prima muis,maar doet het niet op usb.(Leds branden niet)Op ps2 poort wel.Mijn oude muis was een ms explorer en die doet het wel op usb.Moet ik terug naar winkel ?
Ja, hij zou moeten werken op USB.
Ik ben toch malle pietje niet!
Al getest op een andere computer?
Zijn de drivers goed geïnstalleerd?
Ik vind het een beetje onwaarschijnlijk dat die op ps/2 wel werkt en niet op USB aangezienn er alleen een verloopstekkertje tussen zit.
En anders terug naar winkel ja
Zijn de drivers goed geïnstalleerd?
Ik vind het een beetje onwaarschijnlijk dat die op ps/2 wel werkt en niet op USB aangezienn er alleen een verloopstekkertje tussen zit.
En anders terug naar winkel ja
Anders zou z'n vorige USB-muis ook niet werken denk ikOp vrijdag 18 januari 2002 12:11 schreef chriss het volgende:
heb je wel in de bios ondersteuning voor usb muizen aangezet? Kan wel eens helpen.
Verwijderd
Misschien is het verloopstekkertje wel kapotOp vrijdag 18 januari 2002 12:05 schreef rellehenk het volgende:
Verwijderd
Dan zou dus PS/2 niet moeten werkenOp vrijdag 18 januari 2002 12:47 schreef Whoppa het volgende:
[..]
Misschien is het verloopstekkertje wel kapot
En anders, ga terug naar de winkel, haal een nieuwe, doet die hetzelfde, dan ligt het aan je PC!!
Kan best hoor, ik had met mijn Logitech Optical Mouseman Wheel ineens dat m'n scroll wieltje het niet meer deed. terug naar de winkel, nieuwe gekregen via Logitech
Ik ben toch malle pietje niet!
wat voor een systeem/plank gebruik je? en welk os?Op vrijdag 18 januari 2002 11:27 schreef Mistral het volgende:
Heb pas de Ms.intellimouse explorer 3.0.Het is een prima muis,maar doet het niet op usb.(Leds branden niet)Op ps2 poort wel.Mijn oude muis was een ms explorer en die doet het wel op usb.Moet ik terug naar winkel ?
Verwijderd
Het kan bestzijn dat je usb drivers perongeluk weggeflikkert zijn had ik ook weleens bij win 98
http://www.microsoft.com/hardware/mouse/download.asp <= probeer de software daar zou ik zeggen
Als ik hier de irq voor usb in de bios uitschakel heeft de muis er onder win2k hier ook geen zin in. Onder win98se werkt het gewoon zonder irq aanwijzing in de bios
Asrock 939Dual-SATA2, AMD 3200 Venice, 2x512 Mb, Radeon9800Pro, Compaq V1000 21",Blaster live!,samsung SP1614N (160Gb/8Mb),IBM 40GB 7200rpm, 2xmaxtor 40 Gb (raid0), Intellimouse Explorer win98se/win2k/XP
Probleem opgelost!Bij system apparaatbeheer stonden een paar gele vraagtekens,waarbij gevraagd werd naar een W98 driver.Thxs voor alle reacties !
Pagina: 1