Weer adserver? Hoelang pik je 't nog??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:54

Cyphax

Moderator LNX
Topicstarter
Moet je dit zien:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~c.elemans/bah.gif
Daaronder, in de taakbalk. Die zijn ALLEMAAL van adserver omdat ie elke 4 seconden een nieuw venster opent. En die kwam van GoT af (lieve adjes). Je zal maar even naar het toilet gaan, kom je terug en heb je 70 popups.
Nou is dat wel niet jullie schuld enzo maar dit zie ik veel vaker, zowel op GoT als op t.net, als op Fokzine.
Er zijn wel vaker posts geweest met 'we hebben naar adserver gemaild' of hoe die lui ook heten maar ze blijven steeds maar weer doorklooien zo met die slechte code (die popups lijken me gewoon 'bugs' in die code van ze), banners met geluid en flashbanners.
Ik heb echt niets tegen normale ads, maar dit is niet echt normaal eh :)
Wat ik mij afvraag is: precies hoeveel pikken jullie van ze? Want ze verzorgen wel inkomsten zo, maar ik weet zeker dat ze bij veel users nog veel meer irritaties opwekken.

(Die 'je' in de topictitel verwijst trouwens naar het management van GoT)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit he dit heb ik gelukkig nog nooit gehad ... wel is mijn map met temp. internet files volgepleurt met bestandjes van adserver:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 11:25 schreef Amnesiac het volgende:
shit he dit heb ik gelukkig nog nooit gehad ... wel is mijn map met temp. internet files volgepleurt met bestandjes van adserver:(
En in de HK is het weer zover; psies hetzelfde verhaal. Ik zit nou dan wel op school, maar ik heb het thuis ook nog weleens... het is toch niet iets clientside zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Humm, dat is wel vervelend...

Ik had het net op een iets andere manier, de page die ik open had ging ineens naar een adserver url...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Ff benieuwd : wat voor smaak IE ?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

de bron van alle ellende is al bekend hoor, in een vorig topic hierover heb ik dat al gemeld. Nl de banner van sitel veroorzaakt (bij mij op school) constant die popups.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/11500433#11500433

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Ik heb er nog nooit last van gehad, maar ik gebruik dan ook Opera. Het is kennelijk een IE probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

Op vrijdag 18 januari 2002 12:11 schreef polaris het volgende:
Ik heb er nog nooit last van gehad, maar ik gebruik dan ook Opera. Het is kennelijk een IE probleem.
* HGM denkt dat het komt door brak geïnstalleerde flash componenten. Dit is nl bij mij op school het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 12:13 schreef HGM het volgende:

[..]

* HGM denkt dat het komt door brak geïnstalleerde flash componenten. Dit is nl bij mij op school het geval.
Bij mij het is het IE 5.5 gewoon. Niet bij flash volgens mij want dat heb ik thuis niet geïnstalleerd en ik krijg ook popups redelijk vaak.
Ik weet dat er meerdere topics over zijn geweest maar het blijft gewoon zo gaan, dat vind ik erg jammer en adserver kan zo doen en laten wat ze willen als 't ware... (dat is wel overdreven, weet ik.. maar je weet wel wat ik bedoel toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 18 januari 2002 12:33 schreef Cyphax het volgende:

Bij mij het is het IE 5.5 gewoon. Niet bij flash volgens mij want dat heb ik thuis niet geïnstalleerd en ik krijg ook popups redelijk vaak.
Ik weet dat er meerdere topics over zijn geweest maar het blijft gewoon zo gaan, dat vind ik erg jammer en adserver kan zo doen en laten wat ze willen als 't ware... (dat is wel overdreven, weet ik.. maar je weet wel wat ik bedoel toch?)
Mja, probleem is dat dit niet echt voor iedereen op gaat, als in, ik heb nergens geen last van. Da's erg k*t, want iets waar gewoon iedereen last van heeft is veel makkelijker aan te pakken.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

I know, het is een hele tijd geleden.. (5maand) maar had geen zin om een heel nieuw topic te gaan openen.
ik heb er net ook weer last van gehad met een van hot sms in IE6 onder XP.
Kijk ik heb eens op hun site gekeken, wij (jullie) zijn de nummer 1 wat betreft views, kunnen jullie als t.net zijnde dan er niet eens een keer met klem op aandringen dat ze dit eens gaan aanpakken.. jullie zijn toch de belangrijkste klant atm... daar hebben bedrijven altijd wat voor over.
dit was namelijk wel irri.. 8 pop-ups, naar leerlingen.com enzo. :(

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Je had deze niet hoeven kicken, want er liep er vandaag zelfs nog eentje: [topic=528138/1/100]

;)
Pagina: 1