Panasonic G520 en headset hape

Pagina: 1
Acties:

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-06 17:22
Vraag; Ik heb zo'n 'antiek' toestel Pocketline Sirius ofwel de G520. Aangezien we binnenkort in de auto handsfree moeten bellen dacht ik zo'n headset aan te schaffen. Zo gedaan samen met een collega die de G450 (Jupiter) heeft.
Nu zijn er na wat leverproblemen 2 sets binnen, eentje al een tijdje maar die doet het niet. De ander is vandaag binnengekomen.. en je raadt het al; doet het ook niet. :?
Nu ben ik een n00b wat telefoons betreft, ze moeten bellen, meer verwacht ik niet van die dingen. Maar moet ik voor dit toestel iets wijzigen in het menu of heb ik verkeerd materiaal gekregen??? Op de headset zit een labeltje PAN G600 Portable handsfree. Nu is de G600 ook een type van Panasonic, kan dit het probleem zijn??
Wil je meer info... of weet je het antwoord?
Bedankt alvast!! :)

• SimonBenson
Sorry, KICK...

• SimonBenson
Even ter info.
Probleem is opgelost... in zoverre:
De Headsets die Hape verkoopt voor de G450 (Jupiter) en G520 (Sirius) werken dus NIET. Hoe het komt weet ik niet, of de producten van de site worden gehaald is mij ook niet bekend. Hape kwam na enkele mailtjes over en weer met deze melding.
Correct door Hape behandeld, waarom ze echter niet van te vooren zijn getest weet ik niet. Nu hopen dat het geld snel wordt terug geboekt.
Dan maar weer op zoek naar een ander adresje, KPN heeft ze zelf niet meer... :?