rewriter op 4x ipv 10x

Pagina: 1
Acties:

• 2bORnot2b
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-05-2023
ik heb een liteon 16/10/40 brander maar nou wil ik een CD-RW op 10x schrijven maar dat pikt ie niet, ik heb al meerdere cd's geprobeerd... HP, imation, de cd die er bij zat, en dan nog een merk die ik ff niet meer weet, maargoed hij komt dus niet op de 10x, het max wat ie haalt is 4x??????
ik heb:
-windows XP pro
-dat rewrite progje wat bij nero zit.... incd geloof ik laatste versie van inet
-liteon brander

en alvast antwoord op het makkelijkste wat gezegt kan worden hier, Ja ik heb de search gebruikt.

alvast bedankt voor de reacties!

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Dan is je RW schijfje niet geschikt om op 10x te worden geschreven. Daar heb je speciaal geschikte voor nodig, standaard RW's kunnen maar tot 4x worden gebrand.

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

• 2bORnot2b
maar is dat schijfje wat er bij zit dan ook niet voor 10x??? is wel raar toch? dan heeft iedereen die zo'n brander heeft gekocht de eerste keer al een domper dat het niet op 10x gaat.

welke CD-RW zijn daar wel geschikt voor?!
anders zoek ik wel ff, maar als het hier zo verteld kan worden.....

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:57

backupdevice

No Risk , Full Push

kun je wel op topsnelheid branden met een CDR

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• rolandO
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
tis wel zo met die dingen dat als iemand met een slome brander hem eenmaal op 4x gebrand heeft jij hem niet meer met 10x kan gebruiken

• Bu588
  • Laatst online: 22-12-2025
Dat schijfje dat erbij zit zou wel op 10x moeten werken natuurlijk (althans, het zou wel heel stom zijn van Lite-On om dat niet te doen). Schijfjes die voor 10x geschikt zijn, staan vaak apart vermeld omdat ze meestal wat duurder zijn. Welke het zijn weet ik niet, mijn brander gaat toch niet sneller dan 2x bij RW dus ik kan alle schijfjes gebruiken ;)

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 11:05 schreef 2bORnot2b het volgende:
maar is dat schijfje wat er bij zit dan ook niet voor 10x??? is wel raar toch? dan heeft iedereen die zo'n brander heeft gekocht de eerste keer al een domper dat het niet op 10x gaat.

welke CD-RW zijn daar wel geschikt voor?!
anders zoek ik wel ff, maar als het hier zo verteld kan worden.....
Nashua heeft iig 10x CD-RW's... ;)

• 2bORnot2b
een gewone CDR gaat heel goed op 16x, geen enkel probleem, zelfs met CDR's die zo gezegt maar tot 4x kunnen

Verwijderd

Ik heb bij mijn LG 16-10-40 ook een 10 speed CD-RW gekregen en dit werkt perfect, deze was ook van LG zelf. Als ik hier in een oude HP CD-RW wil branden doet hij dit maar op 4x. Dus misschien moet je die CD-RW's van LG eens proberen. Weet alleen niet of die ook los zijn te verkrijgen.

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 11:09 schreef 2bORnot2b het volgende:
een gewone CDR gaat heel goed op 16x, geen enkel probleem, zelfs met CDR's die zo gezegt maar tot 4x kunnen
Dan heb je geen probleem. :)

• LeNNy
  • Laatst online: 23:22
je moet cd-rw hs(high speed) media hebben

• 2bORnot2b
exter is wakker :)

geen probleem met CDR ;)

maar dan ga ik ff een ander merk proberen! tnx voor de snelle reacties!

Verwijderd

EveN NeroInfoTool halen op

http://www.cdspeed2000.com/

Krijg je alle informatie die je nodig hebt. :)

Verwijderd

tja de rewritable die bij mijn brander was (zie sig) was idd ook maar een 4 speed rewritable, dus ik neem aan dat je probleem daar ligt... :y)

• 2bORnot2b
idd het was de cd-rw ik heb nu een verbatim 4-10 van mn werk en daar lukt het wel mee :)

tnx voor alle reacties!
Pagina: 1