Anoniem: 4518
Ja dat bestaat. iig via een draadloze centralen (bijv de vox chicago 930) maar dat is gelijk ook een telefoon centrale. Is best wel prijzig:
centrale EUR 319.00
draadloos usb modem (werkt nog niet op xp) EUR 135
minimaal 1 comfort handset 'a EUR 149
das de enigste die ik ken. (komt trouwens van www.primafoon.nl)
centrale EUR 319.00
Move [forum=24] > [forum=4]
Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda
Siemens heeft ook iets dergelijks.... Beter gezeg KPN heeft de zooi van siemens in licentie. De siemens is net zo duur of iets goedkoper en is beter (ondersteunt meer apparatuur!)Op vrijdag 18 januari 2002 10:51 schreef Bart_traB het volgende:
Ja dat bestaat. iig via een draadloze centralen (bijv de vox chicago 930) maar dat is gelijk ook een telefoon centrale. Is best wel prijzig:
centrale EUR 319.00
Het gaat er eigenlijk hierom...
Binnenkort gaan we voor toegang tot onze centrale Citrix servers een forse uitrol van terminals (Compaq Evo T20 USB) doen.
Deze uitrol is vooral binnen woonhuizen (zorginstelling). Momenteel doen we dit via een ISDN aansluiting, een Cisco 775 router, interne bekabeling en dan de terminal.
Dit is opzich een zeer nette, maar ook erg dure oplossing.
Deze oplossing valt te omzeilen, met een USB modem op de terminal en dan via ISDN te verbinden naar onze router.
Zo hoeft er in ieder geval geen router meer gebruikt te worden. Als ik via een draadloze verbinding dit nu kan realiseren, dan scheelt dat enorm veel netwerkaanleg kosten.
Binnenkort gaan we voor toegang tot onze centrale Citrix servers een forse uitrol van terminals (Compaq Evo T20 USB) doen.
Deze uitrol is vooral binnen woonhuizen (zorginstelling). Momenteel doen we dit via een ISDN aansluiting, een Cisco 775 router, interne bekabeling en dan de terminal.
Dit is opzich een zeer nette, maar ook erg dure oplossing.
Deze oplossing valt te omzeilen, met een USB modem op de terminal en dan via ISDN te verbinden naar onze router.
Zo hoeft er in ieder geval geen router meer gebruikt te worden. Als ik via een draadloze verbinding dit nu kan realiseren, dan scheelt dat enorm veel netwerkaanleg kosten.
Anoniem: 4518
Het is niet beter, het ondersteund niet meer. Het is precies hetzelfde (soms in een andere hoesje) en het is soms duurderOp vrijdag 18 januari 2002 10:55 schreef teigetjuh het volgende:
[..]
Siemens heeft ook iets dergelijks.... Beter gezeg KPN heeft de zooi van siemens in licentie. De siemens is net zo duur of iets goedkoper en is beter (ondersteunt meer apparatuur!)
Anoniem: 28780
Ik ben ook op zoek naar draadloos ISDN. Zijn er naast KPN (Vox Chicago 390 ISDN) nog andere mogelijkheden? Ik wil gewoon een apparaat in het NT1-kastje naast een Quattrovox prikken met een apparaat in de PC, zonder dat ik een hele draadloze centrale moet kopen (Chicago 390).
Iemand ervaringen of suggesties?
Iemand ervaringen of suggesties?
Anoniem: 48167
je kan een airfox van kpn proberen draadloos isdn internetten en je kan er ook draadloze telefoontoestellen op inleren het probleem is dat het aleen werkt tot win 98
Pagina: 1