Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
beetje te duur voor in mijn broekzak denk ik
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
hmmz het model is mij te modern eerlijk gezegd.. 
kvind m dus best lelijk, alhoewel de opties grappig zullen zijn
kvind m dus best lelijk, alhoewel de opties grappig zullen zijn
Tja, dat bedoelde ik, gemengde reacties
Maar hij past wel goed bij mijn iPaq
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ik vind het mooier dan een gemiddelde nokia .. maar ja ik ben ook een nokia hater een sony fan
Zijn er btw nog meer prototypes te vinden?

btw: mooi logo man
beetje patserige aanblik...en de prijs zal ook niet fris zijn...
maar we hoeven niet bang te zijn....dit soort dingen liggen toch pas op z'n vroegst over 3 jaar in de winkel
(werd in 1997 al gesproken over een kleurenscherm op een gsm en in 2001 kwam-ie er pas...)
maar we hoeven niet bang te zijn....dit soort dingen liggen toch pas op z'n vroegst over 3 jaar in de winkel
(werd in 1997 al gesproken over een kleurenscherm op een gsm en in 2001 kwam-ie er pas...)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Ik ben meer van de Nokia's eigenlijk, maar eerlijk is eerlijk. Dit is echt mooi! Zal aleen voorlopig nog in James bond films te bewonderen zijn. Hoort bijna in Gadgettalk thuis
Pagina: 1