Xs4all gaat dus in zee met BBnet. Toch zie ik telkens weer diezelfde reden dat er snellere abo's komen. Maar is de prijs nu dan lager dan bij Mxstream??? En is het wel slim om die overstap te doen, gezien ze net gestart zijn en dus capaciteit te kort komen, Xs4all had dat ook in het begin...
BBnet is vooral bij de snellere abbo's goedkoper...
het basic abbo scheelt niet zo gek veel....
het basic abbo scheelt niet zo gek veel....
Verwijderd
BBned verzorgt de lijnen, niet het het internet.Op vrijdag 18 januari 2002 11:28 schreef sbronsge het volgende:
Ik heb net op de site gekeken, maar ik zie helemal geen prijs?!
Kijk ff op www.adslmetcrawler.com welke providers met BBned er zijn (gewoon postcode tsjek)
Verwijderd
http://www.cistron.nl/particulier/broadband.shtmlOp vrijdag 18 januari 2002 11:28 schreef sbronsge het volgende:
Ik heb net op de site gekeken, maar ik zie helemal geen prijs?!
en dan iets naar beneden scrollen
Verwijderd
en dat is nog geeneens de goedkoopsteOp vrijdag 18 januari 2002 12:53 schreef Swat het volgende:
[..]
http://www.cistron.nl/particulier/broadband.shtml
en dan iets naar beneden scrollen
www.eweka.nl , kijk das goede sjit
Bbnet met is dan wel net gestart, financieel zit et wel snor hoor 
Ze hebben Telecom Italia (ozfow
) als moeder bedrijf dus dat gaat wel goed wat dat betreft
Ze hebben Telecom Italia (ozfow
eweka, is dat exclusief of inclusief BTW? (kzie et nergens staan)Op vrijdag 18 januari 2002 13:58 schreef isdnsux het volgende:
[..]
en dat is nog geeneens de goedkoopste
www.eweka.nl , kijk das goede sjit
Alst Exclusief is dan ken je beter Cistron nemen
Verwijderd
inclusief, en zonder datalimietOp vrijdag 18 januari 2002 14:13 schreef thesith het volgende:
[..]
eweka, is dat exclusief of inclusief BTW? (kzie et nergens staan)
Alst Exclusief is dan ken je beter Cistron nemen
Das waar, maar www.bbnet.nl of www.bbned.nl levert dezelfde site op.Op vrijdag 18 januari 2002 14:12 schreef Tampie2000 het volgende:
het is 'BBned'
Wellicht heeft et te maken met BroadBandNetherlands of BroadBandNederland...
Wie zalt zeggen.
Op vrijdag 18 januari 2002 14:17 schreef thesith het volgende:
Das waar, maar www.bbnet.nl of www.bbned.nl levert dezelfde site op.
Wellicht heeft et te maken met BroadBandNetherlands of BreedBandNederland...
Wie zalt zeggen.
Bij eweka ga je een contract aan voor 3 jaar. Je kunt na 12 maanden al opzeggen, maar dat kost je dan wel € 175 aan "beëindigingskosten".
ja en Mxstream heeft KPN(telecom Holland)Op vrijdag 18 januari 2002 14:10 schreef thesith het volgende:
Bbnet met is dan wel net gestart, financieel zit et wel snor hoor
Ze hebben Telecom Italia (ozfow) als moeder bedrijf dus dat gaat wel goed wat dat betreft
Verwijderd
ja dat is het enigste nadeel van eweka...maar als ze hun beloftes waar kunen maken is 3 jaar geen probleem!Op vrijdag 18 januari 2002 14:22 schreef JungleJim het volgende:
Bij eweka ga je een contract aan voor 3 jaar. Je kunt na 12 maanden al opzeggen, maar dat kost je dan wel € 175 aan "beëindigingskosten".
Denk es aan al die andere ontwikkelingen in die 3 jaar, fibre to the home zal dan wel mogelijk worden..
Iedereen sjeest je voorbij met 100 Mbps en jij zit nog op je 8 Mbits ADSL lijntje te pruttelen
Doe mij maar een kort contract dat ik na die tijd kosteloos kan opzegge
Iedereen sjeest je voorbij met 100 Mbps en jij zit nog op je 8 Mbits ADSL lijntje te pruttelen
Doe mij maar een kort contract dat ik na die tijd kosteloos kan opzegge
Pagina: 1