Hey! Ik vraag me af of er al een releasedag is voor Warcraft 3?! Dit spel schijnt echt kont te schoppen, en als je de filmpjes ziet kwijl ik zo onwijs vet dat ik haast niet meer kan wachten!
Herfst? Houd het maar op december, dan valt 't altijd mee, en veel sneller zal hij er toch niet zijn, zeker niet in Nederland...
Er is, voor de komst van StarCraft zelfs een Warcraft 3 gecancelled. Was niet 3D enzo....
oogjes open, snaveltjes dicht
Op vrijdag 18 januari 2002 10:28 schreef El_Mundo het volgende:
Er is, voor de komst van StarCraft zelfs een Warcraft 3 gecancelled. Was niet 3D enzo....
misschien meot je eens op de site van blizzard kijken. multiplayer beta test word al rondgestuurd, er zijn filmpjes van warcraft 3 waarin je ze ziet spelen.
NO WAY DAT DAT GECANCELD WORDT!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Lees: een Warcraft III, niet deze. Ik heb daar pictures van gezien, dat is een behoorlijke tijd geleden. Gewoon van de Blizzard site. Dat bloedde dood, en verdween toen. Zullen vast wel meer mensen kunnen beamen...
oogjes open, snaveltjes dicht
Ja maar weet je wat dat betekend, dat je een super uitgebreid spel krijgt! Die filmpjes zien er zoooo mooi uit gewoon! Ik kan echt niet meer wachten.
hier kijk
http://voodoofiles.com/getit.asp?id=4628&g=1&d=18&s=269544249
hier kijk
http://voodoofiles.com/getit.asp?id=4628&g=1&d=18&s=269544249
Ik ben verstopt zoek een ander :P
Wat wil je daarmee zeggen ? Blizzard is nooit lat met shit. Alleen de laatste StarCraft patch was later dan verwacht. Maarja Blizzard heeft zelf nooit een release date daarvoor bekend gemaakt.Op vrijdag 18 januari 2002 10:22 schreef webkabouter het volgende:
join the club.. men zegt herfst 2002 maar ja blizzard kennende...
Dat zei men eigenlijk al 2 jaar geledenOp vrijdag 18 januari 2002 10:22 schreef webkabouter het volgende:
join the club.. men zegt herfst 2002 maar ja blizzard kennende...
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
dat klopt toch dan,Op vrijdag 18 januari 2002 11:26 schreef ShadowBumble het volgende:
[..]
Dat zei men eigenlijk al 2 jaar geleden
als e 2 jaar geleden zeiden herfst 2002
ik heb op me oude warcraft2 cdtje nog een preview staan van warcraft3: lord of the clans.
ziet er wel geinig uit dat filmpje, net als al die andere filmpjes van blizzard btw.
ziet er wel geinig uit dat filmpje, net als al die andere filmpjes van blizzard btw.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Verwijderd
Dat zal wel zomer 2004 worden ofzo..
[lol]
Maar ja dan is het spel zo lelijk (voor die tijd) dat niemand het meer wilt spelen :P[/lol]
[lol]
Maar ja dan is het spel zo lelijk (voor die tijd) dat niemand het meer wilt spelen :P[/lol]
Voor releasedates van Blizzard games moet je de volgende regel aanhouden:
Bij de eerste release date die je onofficieel hoort (niet van Blizzard zelf) moet je 3 jaar optellen.
Bij de eerste officiële release date 2 jaar.
Sad but true.
Maar het is ALTIJD de moeite van het wachten waard
Bij de eerste release date die je onofficieel hoort (niet van Blizzard zelf) moet je 3 jaar optellen.
Bij de eerste officiële release date 2 jaar.
Sad but true.
Maar het is ALTIJD de moeite van het wachten waard
These are my principles. If you don't like them, I have others.
lord of the clans was een adventure in de warcraft wereld deze is gecanceled, jaren geleden.
warcraft3 komt volgens de faq in juni of juli 2002 uit, en release is natuurlijk overal de zelde dag
warcraft3 komt volgens de faq in juni of juli 2002 uit, en release is natuurlijk overal de zelde dag
Verwijderd
Ik neem aan dan niemand nog WCII speelt op zijn 1ghz+++
want je muis beweegt ZOOOOOOOOOOOOO snel over het scherm dat het gewoon onspeelbaar is
En ik ga niet op mijn 3e netwerk client WCII spele
want je muis beweegt ZOOOOOOOOOOOOO snel over het scherm dat het gewoon onspeelbaar is
Blizzard kennende gaat het nog wel even duren. Er zijn wel al veel aanpassingen aan het spel zelf gedaan.
Eerst was het mogelijk om met een nieuw ras te spelen , maar dat is teruggedraaid tot een niet speelbaar ras.
Maar Blizzard is niet de enige die er wat van kan ,
wat te denken van Duke Nukem Forever.
( die titel klopt helemaal ! )
Eerst was het mogelijk om met een nieuw ras te spelen , maar dat is teruggedraaid tot een niet speelbaar ras.
Maar Blizzard is niet de enige die er wat van kan ,
wat te denken van Duke Nukem Forever.
( die titel klopt helemaal ! )
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Logische actie ... reactie?kwijl ik zo onwijs vet dat ik haast niet meer kan wachten!
Dat was volgens mij een Warcraft Adventure --> Warcraft: Lord of the Clans als ik me niet vergis.Er is, voor de komst van StarCraft zelfs een Warcraft gecancelled.
Edit: Oh sorry Garak. Niet verder gekeken dan mn neus lang was
Hmm link ? gezocht maar gevonden niet 
Enige suggesties ?
Trouwens er zijn echt al moeilijk veel page's over warcraft III
Enige suggesties ?
Trouwens er zijn echt al moeilijk veel page's over warcraft III
Ik ben verstopt zoek een ander :P
Beta is alleen multiplayer (battle.net), dus die ga je niet zomaar ff downen.......
BTW, blizzard heeft hem nog niet eens uitgebracht
BTW, blizzard heeft hem nog niet eens uitgebracht
Verwijderd
Dat is waar ja......Op vrijdag 18 januari 2002 10:41 schreef El_Mundo het volgende:
Lees: een Warcraft III, niet deze. Ik heb daar pictures van gezien, dat is een behoorlijke tijd geleden. Gewoon van de Blizzard site. Dat bloedde dood, en verdween toen. Zullen vast wel meer mensen kunnen beamen...
Warcraft Adventures moest het geloof ik gaan heten. En dat zou inderdaad een adventure moeten worden met de ork Thrall, die was opgegroeid onder de mensen, in de hoofdrol.
Ik heb er nog filmpjes van gezien.
Wat een enorme bullshit is dat, ik speel nog vaak zat WC2:BNE en op mijn 1.2 Ghz met alles erop en eraan pc draait ie echt niet achterlijk snel. En m'n muis schiet ook niet over het scherm.Op zaterdag 19 januari 2002 17:50 schreef MasterDisaster het volgende:
Ik neem aan dan niemand nog WCII speelt op zijn 1ghz+++
Dan heb jij waarschijnlijk een fucked up oude versie ofzo.
Verwijderd
WC2 is DOS... WC2:BNE is windows... da's het verschilOp donderdag 24 januari 2002 23:06 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Wat een enorme bullshit is dat, ik speel nog vaak zat WC2:BNE en op mijn 1.2 Ghz met alles erop en eraan pc draait ie echt niet achterlijk snel. En m'n muis schiet ook niet over het scherm.
Dan heb jij waarschijnlijk een fucked up oude versie ofzo.
Als hij de DOS versie speelt zal ie inderdaad ontieglijk snel lopen.
[topic=339355/1/100]
En wanneer komt nou dat ene spel uit?
Dit is HET heikele punt in de gameswereld. Vaak zit je maanden (of jaren) op een spel te wachten terwijl je geen idee hebt wanneer het uitkomt. Er zijn meerdere manieren om iig een indicatie te krijgen van de releasedatum.
Veel spellen hebben hun eigen site die snel en simpel te benaderen is via de website van de personen die het spel produceren.
Voor de rest zijn er meerdere gamessites om je een beetje op de hoogte te houden zoals de volgende:
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()