Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700
Andere fan een idee?
Of draai hem op 7v, of gebruik een fanadapter en gooi er een 80mm Delta op.
suc6
suc6
Hmmm ja is misschien een goed idee.
die 7 volt maakt het inderdaad wat minder (had ik al geprobeerd) alleen word mijn proc iets te warm dan (denk ik) alhoewel het koelblok altijd gewoon koud blijft.
Maar tja die a7v266 geeft meen ik 10 graadjes teveel aan meen ik.
Ik hoorde ook nog een verhaal over dempmatten?!?
Werkt dit eigenlijk wel?
die 7 volt maakt het inderdaad wat minder (had ik al geprobeerd) alleen word mijn proc iets te warm dan (denk ik) alhoewel het koelblok altijd gewoon koud blijft.
Maar tja die a7v266 geeft meen ik 10 graadjes teveel aan meen ik.
Ik hoorde ook nog een verhaal over dempmatten?!?
Werkt dit eigenlijk wel?
Verwijderd
dat werkt wel iets hoor maar mischien kan je die fan beter regelbaar maken dmv potmeter ofzo dan kan je de eerste tijd de boel ff in de gaten houden je temps enzo
Dempplaten helpen wel, maar dan moet je de pc ook wel VOL stoppen. De hitte is vaak een probleem als je dempers in de pc propt. Als je het toch doen, wees consequent en zorg voor een goede air flow!
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Hmmm is ook een goed idee....dat ik hem gewoon zelf kan regelen bedoel je?
tof ja.
Ennuh is het ook een idee zo'n joekel van een fan te kopen
Gewoon een gat in de zijkant van mijn kast (processor hoogte) Fan daarin plaatsen en daarbij een trechter te plaatsen die direct op de cooler uitkomt? dat die dus gelijk de (buiten)lucht op mijn cooler blaast!
Laat me ff weten!
tof ja.
Ennuh is het ook een idee zo'n joekel van een fan te kopen
Gewoon een gat in de zijkant van mijn kast (processor hoogte) Fan daarin plaatsen en daarbij een trechter te plaatsen die direct op de cooler uitkomt? dat die dus gelijk de (buiten)lucht op mijn cooler blaast!
Laat me ff weten!
Yep, is altijd een goed idee om zo'n blowhole op de zijkant te maken, heb het bij mij al bij 2 pc's gedaan.
Het beste kun je eer een zo groot mogelijke fan inzetten, 92 of 120 mm dan kun je die op een lekker lage snelheid laten draaien.
Het beste kun je eer een zo groot mogelijke fan inzetten, 92 of 120 mm dan kun je die op een lekker lage snelheid laten draaien.
Me, myself & I
Verwijderd
ja zoiets idd kan je het roerental gewoon traploos regelen voor schema`s moet je ff de search gebruikenOp vrijdag 18 januari 2002 10:18 schreef noltha het volgende:
Hmmm is ook een goed idee....dat ik hem gewoon zelf kan regelen bedoel je?
een delta erop??????? die maken nog meer herrie als 3 stofzuigers bij elkaar!Op vrijdag 18 januari 2002 09:53 schreef DiMension het volgende:
Andere fan een idee?
suc6
ik denk dat je papst bedoelt...
als je een 120mm delta laat draaien op 12v wel ja, op 5v hoor je hem haast niet...
Verwijderd
Je coolcombi omwisselen met het mechanisme van de stofzuiger??Op vrijdag 18 januari 2002 09:52 schreef noltha het volgende:
Hey,
Ik heb die thermalright sk6 met een ys-tech 7000rpm fan.
Is een "coole" combi maar wel erg veel geluid!
Als ik de stofzuiger aanzet hoor ik nog die cooler
hebben jullie een oplossing om die coolcombi wat stiller te maken???
Verwijderd
oOp vrijdag 18 januari 2002 14:57 schreef COOLIEZ het volgende:
als je een 120mm delta laat draaien op 12v wel ja, op 5v hoor je hem haast niet...
ik heb een andere mening over de 12 cm delta op 5 volt maakt nog behoorlijk geluid anders op 12 volt is het niet te doen
Idd. Delta's maken gewoon teveel herrie.
Zo'n Delta 80SH op 5v is trouwens wel te doen.
Neem gewoon YS-Techs, Enermaxen of Papsts
Zo'n Delta 80SH op 5v is trouwens wel te doen.
Neem gewoon YS-Techs, Enermaxen of Papsts
hahahahaha
biertje?
Janges sluit dit topic maar hoor.
biertje?
Janges sluit dit topic maar hoor.
Weg met die koeler en gebruik de stofzuiger om de warme lucht af te zuigen (en je blok stofvrij te houden)
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
1. Noppenschuim in je kast/parketisolatie in je kast
2. Alle fans incl voeding vervangen voor producten van Zalman www.zalmantech.com
2. Alle fans incl voeding vervangen voor producten van Zalman www.zalmantech.com
Janges!
Denken jullie dat ik zo'n zalman of papst cooler boven mijn sk6 element kan hangen??? Koelt dat wel genoeg? ik denk sowieso dat 1 van die fannen veel groter zijn dat het hele element
Laat ff weten!
Denken jullie dat ik zo'n zalman of papst cooler boven mijn sk6 element kan hangen??? Koelt dat wel genoeg? ik denk sowieso dat 1 van die fannen veel groter zijn dat het hele element
Laat ff weten!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()