Inderdaad... ALS ze mee willen werken. Ook ik heb de K7T Pro2 op de HCC2000 gekocht. De problemen begonnen gedurende het afgelopen. Naddat ik een GF4mx-kaart installeerde sloeg de PC helemaal vast (was in de maanden november, december en februari ook al gebeurd.. een dag uit laten staan hielp toen), maar nu deed ie echt niets meer. Soms een paar groene LED's aan het begin van het booten... daarna de meeste gekke meldingen "Check local vendor", "Processor might be damaged", "VGA-card damaged" & zelfs... jawel "Keyboard might be damaged". Dat terwijl al deze componenten in andere systemen wel goed werkten.Op maandag 18 februari 2002 09:25 schreef sjors73 het volgende:
Ruim een maand nadat ik de eerste post gedaan heb, is het onderwerp voor mij afgerond. Afgelopen vrijdag na ongeveer 2 weken een NIEUW board kunnen ophalen. De K7T Pro2 is vervangen door een splinternieuwe K7T Turbo 2 (zo'n rode). Naast een board dat weer werkt dus nu ook 133Mhz (cpu) en XP ondersteuning. Absoluut netjes geregeld door MSI en dank aan Powerline voor het snelle afhandelen. Ik wens iedereen die problemen heeft met dit board veel succes met de garantieprocedure. Als je leverancier meewerkt moet dat dus prima lukken.
Probleem is dat Funprice het bord niet wil innemen of opsturen naar MSI. Ze vertelden me zelfs dat de 3-jaars garantie van MSI pas in nov. 2001 is ingesteld.. zou onze borden buitenspel zetten.
Mijn buik was zo ontzettend vol van MSI (en alle problemen die je hoort... het is niet incidenteel. Ook met andere MSI-borden veel trouble), dat ik besloten heb NOOIT meer MSI aan te schaffen (terwijl ik in het begin echt wel positief was). Nooit meer. Kep nu de AsusA7V133 (met XP ondersteuning) en vooralsnog loopt deze zonder fratsen. Hopelijk blijft het zo...
Jaap